Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Tej

2006.04.26. 17:23 :: zhaoman

Ma tejet ittam!
Az emúlt fél évben ez talán háromszor fordult velem elő! Szóval jeles nap ez a mai!

-------

Da Vinci-kód

Tegnap befejeztem a könyvet.
Ahogy sejtettem: vasárnap hajnali négyig olvastam, hétfón karikás szemek a suliban. Kávék...
Hétfőn éjfélre végeztem is az olvasással.

Nem rossz könyv. Nekem tetszett. De a vége az gáz...

Aki nem olvasta, annak itt egy kis összefoglaló, hogy miról is szól a könyv. (Mármint az Index.hu szerint.)

"Mi lenne, ha Jézus szexelt volna? És ha gyerekei is lettek volna? Na és ha Jézus valójában asszony volt, akinek ma is itt élnek a leszármazottai közöttünk, a legváratlanabb helyeken?"

Szólj hozzá!

Címkék: kulináris élvezetek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr56318094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása