Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Ami a magyar KRESZ-ből biztosan kimarad

2008.08.03. 02:36 :: zhaoman

Ezt még korábban fényképeztem a Liouchiou-szigeten, Kaohsiungtól délre. A sziget nem túl nagy, de keresztül-kasul azsfaltozott utak szövik be. Ahol kevés hely volt, ott lemaradt a padka. Ezeken a helyeken ilyen táblákkal hívják fel a figyelmet a veszélyre! 

zhaoman: Vigyázz! Szakadék!

Már korábban is láttam az alábbi táblát Kentingben, de akkor "Majd a következőnél megállunk!" felkiáltással lemaradtam róla. Ugyanis csak egy 200 méteres szakaszt jelöl a tábla. Most megnéztem, az ellenkező irányból is ki van téve. Máshol még nem találkoztam vele, az itteni KRESZ-vizsga kérdései között sem láttam. Lehet, hogy egész Tajvanon ez a két példány lenne?! 

zhaoman: Vigyázz! Rák!

2 komment

Címkék: taiwan kozlekedes

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr62598044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pukekó Tamás · http://pukekokaka.blogspot.com 2008.08.03. 13:04:45

Ez tetszett! :) Úgy tűnik a helyi (hülye) táblák mindenhol a humor kifogyhatatlan tárházai.

Csilla · http://www.belgium.freeblog.hu 2008.08.05. 07:38:13

Szió! De rég beszéltünk! Pedig olvasgatunk téged szorgalmasan! :)

Belgiumban csak békákra figyelmeztető táblák vannak tavasszal, vagyis ahová kiteszik, ott le is zárják az utat, nem csak figyelmeztetnek.

De ezek itt nagyon jók, különösen a szakadékos tetszett!

Csilla
süti beállítások módosítása