Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Magyarország szimbóluma: a villamos

2008.01.07. 02:05 :: zhaoman

Valamely bevásárlóközpont (talán épp a tajcsungi Sogo) köyvesboltjában érdekes könyvre lettem figyelmes. Egy Magyarországról szóló, japán nyelvű útikönyvet találtam. A címlapon nem a Parlament, nem a Lánchíd, nem a Hortobágy, hanem a 2-es villamos volt látható. (A háttérben azért feltűnik a vár és a Lánchíd is.) A kiadvány friss, 2006-2007-es. Nem bánom a kötet címlapválasztását, sőt, tetszik! De igazán érdekelne, hogy miért választották ezt a kiadónál!



4 komment

Címkék: közekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr70318365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zhaoman 2008.01.07. 02:05:00

@isti: a kiadót nem néztem meg. Úgy látszik a "villamosbuzik" vásárlóképes réteget alkotnak Japánban

@ibigoo: nem ismertem a "Síndöcögények" fórumot. Köszi a reklámot!

@robymus: :))

robymus 2008.01.07. 02:05:00

Az irodai internet sebességbeli hiányosságai miatt a szöveg elolvasása után jó 2 perccel jöttek meg a képek. Addigra már elképzeltem egy szép villamosos képet, gondoltam nem lehet ez rossz címlap, főleg megfelelő háttérrel, meg amit még sikerült odagondolnom..

Aztán megjöttek a képek. Na de hogy rajzolt villamos legyen, azt nem gondoltam volna - király :D

Ibigoo 2008.01.07. 02:05:00

Utólagos engedelmeddel a bejegyzést linkeltem az Index fórum Síndöcögények, főleg a sárgák c. topikjában.

Isti 2008.01.07. 02:05:00

Eszméletlen durva, ez hogy jött, egyáltalán ki promótál így? :D
süti beállítások módosítása