Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Egyre jobban asszimilálódom

2008.01.05. 05:54 :: zhaoman

Elmentem ma (szombat) bevásárolni. Kinéztem az ablakon, sütött a nap. Gondoltam nincs nagyon hideg, de abban biztos voltam, hogy a motoron fáznék egy szál pólóban. Ezért a hosszúnadrág+póló+kabát kombinációt választottam. Mindehhez papucsot húztam (zokni nélkül), mint nagyon sok tajvani. Péter a legutóbb megszólt, hogy tudok így felöltözni? Ez nem járja... de mit tegyek, ha kényelmes??? Egyre jobban asszimilálódom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr1318362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása