Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Odafigyelés

2007.11.05. 01:32 :: zhaoman

A tajpeji kirándulásom után ismét rá kellett döbbennem, hogy szeretek Tajvanon lenni.

Tajnanban a vasútállomás, és a távolsági buszállomások a Cheng Kung Egyetem közvetlen szomszédságában vannak. Mivel az egész hétvégét Tajpejben töltöttem, ezért az egyetem egyik fedett motorparkolójában hagytam a robogómat.

Vasárnap a busz már közeledett Tajnanhoz, amiko relkezdtem keresni a kulcs-csomómat (motor- és lakáskulcsok). Nem találtam sehol. Kicsit ideges lettem, ugyanis az azelőtti Tajpejes kiránduláson elvesztettem a kulcsaimat, nem akartam elhinni, hogy ez ismét megtörténik. Úgy látszott utazás Tajpejbe=új kulcsok másolása.

Utolsó mentsváram az volt, hogy a motorban hagytam a kulcsot. Pénteken, az utolsó pillnataban még kivettem a csomagtartóból valamit, és akkor hagyhattam benne a kulcsot. De ha bennehagytam a kulcsot, akkor el is lophatták a motort. Nem kicsit voltam ideges.

Remegő lábakkal érkeztem a parkolóba. A motor megvolt. Öröm a köbön. A kulcs azonban nem volt sem a csomagtartó, sem az indító kulcslyukban. Pech. Ekkor észrevettem, hogy a sisakot valaki letette az ülés és a kormány közé. Én oda soha nem szoktam rakni. (Van egy direkt erre szolgáló kampó az ülés alatt, azt használom, mármint, ha nem a visszapillantó tükörre teszem a sisakot.) Felemeltem a sisakot és alatta (!) volt a kulcs! Öröm a köbköbön!

Ezek szerint tényleg bennehagytam a kulcsom a csomagtartó kulslyukában, ezt valaki észrevette, kivette a kulcsot és berakta a sisak alá. Fogalmam sincs, ki volt a jótevőm, de nagyon hálás vagyok érte!

Az ilyen apróságok (?) miatt is érzem itt jól magam!

4 komment

Címkék: mindannapok

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr77318336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter 2007.11.05. 01:32:00

Az ilyen es hasonlo emberi figyelmessegek miatt szerettem en is bele a Fold ezen reszebe. Itt Koreaban szamtalan velunk es baratainkkal megtortent esetet tudnek leirni. A multkor pl. egyik idelatogato vendegunk hagyta a taskajat a taxiban, amiben utleveltol,repjegyig, laptop es minden, ami ertekes benne volt. Gondolhatod azt a fraszt,amit helyben kapott mindenki. Taxis mit csinal? Megtalalja masnap a pakkot (ui. a csomagtartoban lett hagyva) leadja a legkozelebbi rendorsegen. Rendorseg ertesit (bejelentettuk azonnal persze az eltunest) es mar vissza is kaptuk. Vagy amikor a mobil maradt a buszon, es megtalaloja felhivta a baratnomet, kert tole egy cimet, es elkuldte neki futarral. Es amikor mi hagytuk a taskankat egy kavezoban, az osszes ertekkel, s orakkal kesobb meg mindig ugyanott volt a szek mellett...millio ilyen eset. Akkor dobbenek valoszinuleg le itt mar, ha nem igy tortenne.
Kulcs meg hala az egnek a lakashoz nem kell, csak a kodot kell fejben tartani :DD

zhaoman 2007.11.05. 01:32:00

@peter: Köszönöm az ajánlót, meg fogom nézni az illető videóit. A Kanadában élő Lívia mostanában kezdett egyperces videókat publikálni a blogján. Ha szeretnél bepillantani a kanadai hétköznapokba, akkor bátran klikkelj: http://klivia1428.blogspot.com/search/label/Egypercesek

@füles: Tajpej kezd mumusommá válni. Vigyáznom kell vele!

füles 2007.11.05. 01:32:00

ez teccik :-) persze én is többször megcsináltam ezt a kulcsos trükköt. egyszer mégis ellopták a motoromat - pedig akkor nem hagytam benne a kulcsot. egy seggrészeg fickó összekeverte a sajátjával, aztán két hét múlva visszahozta, némi rendőrségi besegítéssel. valamiért a saját kulcsával is el tudta indítani, és nem tűnt fel neki, csak kicsit később :-) persze időzítés megvolt - aznap hajnalban természetesen Taipeibe kellett mennem nekem is.
hm, nem mondom, hogy vágyom vissza, de azért egy hétre elmennék, kíváncsi lennék a régi tanitványokra meg kollégákra :-(

Peter 2007.11.05. 01:32:00

hali,

YouTube-on talaltam egy fickot, aki mindenhova utazgatva kb 8-9 perc vagatlan videot felvesz valami nyuzsgos helyen az arra jaro emberekrol, aztan felrakja netre. Itt a listaja: http://1st.geocities.jp/jp2323y/
Szerintem tok erdekes :) Ja, es azert mondom, mert hogy van par tajvani felvetel is, talan a T. Olvasokat erdekli :) en nem nagyon tudom mik a helyek (Kaohsiung-on kivul)...

udv,
--Peter
süti beállítások módosítása