Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Ismét Tajpejben

2007.10.29. 14:26 :: zhaoman

A tajpeji Magyar Kereskedelmi Iroda (gyakorlatilag a magyar nagykövetség Tajvanon) idén is meginvitálta a Tajvanon tartózkodó magyarokat egy kis megemlékezésre. (Tavalyi élmények erre felé.)

Péntek este mentem busszal (5,5 óra, 300 km), egy hotelban száltam meg. Szombaton kora délután találkoztam Péterrel és Eszterrel a főpályaudvaron. Gyakorlatilag a város közepén. Ide fut be az új gyorsvasút, a hagyományos vasút, a távolsági buszok, és három metróvonal is. Szóval nem kevés ember van. Zoli is befutott a Kaohsiungból érkező gyorsvasúttal. (Én még nem próbáltam. A több, mint kétszeres ár számomra nem kompenzálja a három órás időnyereséget. Diák vagyok, az időmmel fizetek.)

A követségen a tavalyihoz hasonló szeretettel fogadott minket László Béla és az iroda többi dolgozója.

László Béla nem híve a cirkalmas körmondatoknak.
Rövid, hatásos köszöntőt hallhattunk.
(A háttérben látható férfi Erdélyből hozott egy kis pálinkát, mely valamennyiünk tetszését elnyerte.)

Jó volt felfedezni a tavaly megismert embereket.

Jani ismét jókedvű volt
Sokak nevére nem emlékeztem, de ezzel majdnem mindenki így volt. Ismét bemutatkoztunk, majd biztosítotuk egymást, hogy jövőre is be fogunk mutatkozni egymásnak.

Külön öröm volt, hogy két hölgy is hatalmas pocakkal jelent meg, tehát a közeljövőben biztos, hogy nőni fog a magyarok létszáma a szigeten :)

A vendéglátás ismét pazar volt: finom magyar pálinkák és borok, sertéspörkölt, nokedli, rakott krumpli, mákostészta, somlói... még egyszer köszönet az iroda munkatársainak az odaadó munkájukért!


Jókedvű fiúk délről (Nanzih, Kaohsiung, Tainan)
Egyetemista csajok Tajpejből

Aishának megtetszett valami
Csak ötször kellett elmondani nekem a megálló nevét, amin kersztül ejutottam a szállásomra. (Köszönöm a lelkes útbaigazítást!)

A képeket Ketti készítette. - De olyan is volt, hogy őt fényképezték:)
Jövőre! Veletek! Ugyanitt!


4 komment

Címkék: kirandulas

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr73318331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atiliboy 2007.10.29. 14:26:00

Volt valami program is vagy csak tömtétek a bendőt???

zhaoman 2007.10.29. 14:26:00

én száz alatt saccolom. A követségnek nincs rendszeres kapcsolata az itt tartózkodóakkal, ezért ők sem tudják pontosan. A kétszázat nem hinném, hogy eléri a magyarok száma a szigeten.

füles 2007.10.29. 14:26:00

kb. hányan vagytok mostanság tajvani magyarok?

Amby 2007.10.29. 14:26:00

Jók ezek a magyar vacsik :-) A társaság, a hazai ízek, a pálinka :-)
süti beállítások módosítása