Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

A nap csodálkozása

2007.05.08. 15:08 :: zhaoman

Suli után bevásárolni indultam. A Carrefour-ba (hasonló a Cora-hoz) mentem, ahol a motorral a föld alatti garázsba kell menni. A motorosoknak külön rész van kialakítva, saját, szűk lejáróval.

A lejárat első részét úgy kell elképzelni, hogy mint egy T-betűt. Lefelé menet jobbra fordulunk, majd megint jobbra (U-fordulás), majd eljutunk a parkolóhoz. Kifelé, szintén U-forduló, majd fel a T-betű szárán.

Nyugodtan ráfordulok a lemenő sávra, amikor is nagyon érdekes kép tárul elém. Egy hosszú Seat állta el a T vonalainak metszéspontjánál az utat... mi a manó??? Hogy a túróba került oda a kocsi??? Tévedésből ráfordult a motoros lejáróa, oké, ez rendben. De, miért nem tűnt fel, hogy nem fog tudni elfordulni??? Azután meg miért nem tolatott vissza? Persze emelkedőn tolatni nem egyszerű egy (tajvani) kocavezetőnek sem... a fickó végül is elfordult balra, és addig tolatgatott előre-hátra a T csúcsában, amíg meg nem tudott teljesen fordulni. Én csak álltam, és lestem... intett, hogy abbahagyja, amíg elmegyek mellette. Mondtam, hogy nem sietek... ott maradtam egy kicsit vidámkodni... :)

1 komment

Címkék: anapcsodalkozasa

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr87318317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2007.05.08. 15:08:00

Nohát, velem hasonló esett meg a pekingi Carefourban, csak ott egy taxis volt ilyen szerencsétlen:)))
kiko
süti beállítások módosítása