Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Már a magyar reklámokban is kínaiul beszélnek

2007.03.31. 05:27 :: zhaoman

Februári Magyarországon tartózkodásom alatt egy kevés időt tévénézéssel is töltöttem. (Bevallom megnéztem egy Barátok közt epizódot is...).

A reklámok között elég sokszor tűntek fel Szőke András és Badár Sándor UPC-t reklámozó videói. Szerintem elég ötletesek voltak a reklámok, nekem tetszettek. (Itt egy Index-es riport a humoristákkal).

Azért említem ezt az egészet, mert most akadtam az egyik olyan filmre, amelynek az a sztorija, hogy Szőke hónapok óta néz egy kínai csatornát, mely a UPC egyik kábelelőfizetés-csomagjában található. Ketten elmennek egy kínai boltba, hogy vegyenek egy kicsi kínai vázát.

A köszönés még megy. (Ni hao) Azonban ennél tovább nem jutnak. Szőke a kezével próbál egy vázát rajzolni a levegőbe, amire az eladó megkérdezi, hogy az előtte lévő tálat szeretné-e megvenni. Azután Szőke tovább magyaráz (halandzsázik) és mutogat, mire az eladó hölgy "Evőpálcikát akar venni?" ... :)))

Végül a nő elővesz egy hatalmas vázát: "Szerintem ez nem rossz"- mondja. Tipikus (kínai) eladói magatartás... Szőke tovább magyarázz, hogy kisebbet szeretne...

Hoppá! Megtaláltam a videót. Nézzétek meg!



.

5 komment

Címkék: mozgóképek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr74318245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lívia 2007.03.31. 05:27:00

Hat hiaba, Szoke Andrasban eddig meg nem csalodtam....
Nagyon jo volt!
:DDDD

Ványolos 2007.03.31. 05:27:00

Az elmúlt 10 év legjobb magyar reklámja!

zhaoman 2007.03.31. 05:27:00

lev: nekem is az a kedvenc részem!

Lev 2007.03.31. 05:27:00

"Olyat amelyik bírja a vizet"

:DDDDDDDD

Globetrotter 2007.03.31. 05:27:00

Nagyon jo volt :D
süti beállítások módosítása