Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Képek a Lampion Fesztiválról

2006.02.28. 07:30 :: zhaoman

Belátom balgaság volt úgy írni egy alapvetően vizuális élményről, hogy nem mellékelek képeket.


Sikerült néháy képet szereznem, és ezek alapjan tévesen neveztem az előző bejegyzésemben unalmasnak az Országos Lampion Fesztivált. Mindőssze annyi történt, hogy nem a mgefelelő időben mentem a megfelelő emberekkel. Sajnos nem sikerült mident látnom az alábbiakból.

De a tüzijáték és a lampionerdő, valamint a házi készítésű lampionok nekem is megvoltak :)

Tulajdonképpen ez az egész hasonlít az otthoni virág-karneválhoz. Bár még sosem voltam egyen sem, ezek után kíváncsi vagyok mit tud Debrecen produkálni.

(Álnok marketing fogással éltem: az utolsó kép az egyik legizgalmasabb...
de azért érdemes végignézni az összeset!)


bejárat

lampion erdő - éjszaka




a kutya évében vagyunk, a fő attrakció a kutya

nappal
éjszaka


nagy szobrok


egy kis Malajzia: Petronas-tornyok

japán vendégszereplés
hajó
Garfield

nagy lampionok





Na ettől berosáltam. Keresztény életkép. Jézus a kereszten.




Ugyanilyen fesztivál, csak Kaohsiungban - tavaly




bónusz ajándék

Szólj hozzá!

Címkék: taiwan helyiszokasok fesztival

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr3419349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása