Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Ingyen internet Hong Kongban

2007.01.20. 14:20 :: zhaoman

Nem tudom megállni, hogy ne írjam meg!

Hong Kongba érve szokás szerint elkezdtem keresni a kedvenc internet terminálomat. Legutóbbi ittlétem alkalmával szemben, ezúttal működött! Hurrá!

Azonban a gmail-es levelezésembe nem engedett be. Sőt, videókat sem tudtam nézni. Nem mintha nagyon akartam volna videót nézni... a lényeg, hogy le van tiltva ez az opció.

Továbbindultam, hogy valahol csak találok internet csatlakozási pontot.

Az E1-es rész közepén látom, hogy ki van írva wifi (rádiós internet). Nosza, spuri!
Odaérve azt látom, hogy az EGÉSZ reptér területén INGYEN wifi van... Szuper!

Csak azt nem értem, hogy miért nem írják ki több helyre??? Ez elég fontos infó, láthatóan sokan keresgélnek netkapcsolatot. (Természetesen nem mindenki laptop-pal rohangál, de látszik, hogy ki keresgél net után :))

Korábban Zürichben és Frankfurtban is találtam wifi kapcsolatot, de mindenhol fizetni kellett érte. Manapság, amikor az internet már-már közmű számba megy, szerintem egy reptérnek alapvető kötelesség, hogy legyen az ingyenes net-szolgáltatás.

Másik nagy szívfájdalmam az elektromos hálóózathoz való hozzáférés hiánya. Nem értem, hogy miért nem lehet a gépeket az elektromos hálózatra is racsatlakoztatni. Komolyan mondom, fizetnék is az áramért! Ugyanez a helyzet a repülőkön. Hiába ajánlanak wifi-t a repülőn, a 13 órás utat nem bírja ki az akkumlátor.




.

6 komment

Címkék: airport

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr41318215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pallos Levente 2007.01.20. 14:20:00

Szia!

Megnéztem. Én is így csodálkoztam rá Koreára 13-14 éve, amikor először tanultam ott.
Szeretek minden utamon körbenézni újdonságokért. Könnyebbség nekik, hogy sokan vannak kis területen, a külső versenyzők belépése korlátozott, belföldön néhány nagyfiú szabályozza a piacot, így lehet szabványosítani a termékeket, és alacsony egységköltséggel gyártani.

Zhao Man 2007.01.20. 14:20:00

ettől mi még messze vagyunk... de van remény!

Levente: szerintem érdemes lenne megnézned ezt az oldalt: http://thesoulofseoul.blogspot.com/

Érdekelhet.

Pallos Levente 2007.01.20. 14:20:00

Mondjuk Koreában a kihangosítók kérdését megoldották, minden mobiltelefon ugyanolyan kis jack kimenetet használ. Innentől kezdve fejhallgató, autó kihangosító, stb. egységes. Ezért a koreai kocsikban szériafelszerelés a mobil kihangosító: csak összekötöd a telefonnal, és kész.

Zhao Man 2007.01.20. 14:20:00

A Lufthansa járatain van wifi (pénzért), viszont a turista osztályon nincs áram :(

A telefon töltőssel kapcsolatban iagaz van Leventének, tényleg bosszantó ez a rengeteg féla csatlakozó... :(

Pallos Levente 2007.01.20. 14:20:00

Igen, HK-ban már kb. fél éve van. Én is morcos voltam, amikor először rájöttem, hogy mindenhol elérhető.

Szerintem pénzért (ahogy Koreában is megy) nálunk is lehetne telefontöltési szolgáltatást nyújtani, ez nem olyan nagy műszaki kaland. A gond csak ott lehet, hogy nálunk a sok gyártó elemei mind másféle csatlakozót használnak (sőt, sokszor cégen belül a modellek is mások), ott azért korlátozottabb a választék.

Repülő: a Cathay Pacificnél a turista osztályon is ott van az áramcsatlakozás minden karfában.

Globetrotter 2007.01.20. 14:20:00

Megertem a problemad. bar Incheonban nem neztem meg, hogy van-e lehetoseg elektromos halozatra csatlakozni vmint wifire. azt viszont orommel tapasztaltam, hogy tobb metroallomason is van internet, USB es mobiltolto is. Sot magan a metron is megtudod ezt tenni. nemcsak kivalo a jelszint a metrokon, de minden kocsiban van tolto is, ahova felteheted lemerult elektromos keszulekeid.En Mo-on mar annak is orulnek, ha felennyire lennenek tisztak a metroallomasok es ha lenne elegendo feny a metrokocsikban!!!
süti beállítások módosítása