Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Tóta W. Árpád és a Strabag

2007.01.02. 13:30 :: zhaoman

Tóta mai szösszenetének (Az óév utolsó hülyéi) elovasása után gyorsan átfutottam a kommenteket. így deruült ki, hogy Tóta a Nap-keltében volt. Itt látható a videó.

Orosz József kérdezi, hogy miért nem írt még róla roszat Tóta, mire a válasz, hogy "vannak nálad még rosszabbak..." érdemes megnézni.

Visszanéztem Tóta blogjára, amikor is a sidebar-on érdekes dolgot vettem észre...

eddig tart az eredeti bejegyzés!

Itt egy bazi nagy UPDATE következik!

Először egy vallomás: Nem szoktam hirdetésekre kattintani...
Majd pedig még egy: a nagy leleplezést alaposan benéztem...

Az alábbi képen egy médiahack látható.



Csak, hogy értsd: naív módon lelepleztem Tóta-t, hogy vizet prédkál (=beszól a MN-nek és a HírTV-nek) és bort, iszik (= ő is hirdeti a Strabag-ot). A leleplezésből semmi nem lett.

Véletlenül rátaláltam Tóta W. fricskájára, amit nagyvonalúan médiahack-nek neveztem fentebb... ez is valami...

Visszavonulok az odúmba, és nyalogatom a sebeimet...

Köszönet jackyll-nek, hogy felhívta a hibára a figyelmem!


3 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr1225457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jackyll 2007.01.02. 13:40:53

kattincsal mar arra a "hirdetesre", ember, mielott...

zhaoman 2007.01.02. 13:46:20

nem szoktam hirdtésekre kattintani... ez lett a vesztem...

ezt benéztem... a bejegyzést javítom!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.10.02. 12:11:03

Mára már teljesen egyértelmű lett: Tóta W. lefeküdt a kormánynak

vilagnezet.blog.hu/2007/09/28/tota_w_lefekudt_a_kormanynak

süti beállítások módosítása