Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Da Vinci

2006.04.24. 14:35 :: zhaoman

Arnaud-tól kölcsönkaptam a Da Vinci-kód című könyvet.

Sokáig nem akartam elolvasni. Bizalmatlan vagyok a nagyon népszerű dolgokkal szemben, így ezzel a regénnyel szemben is az voltam.

De úgy gondoltam, hogy jót tesz az angolomnak, ha egy kicsit olvasok, meg a mozikban is hamarosan bemutatják a regény alapján készült filmet. A filmben Jean Reno és Tom Hanks is játszik, szóval egyértelmű, hogy meg fogom nézni. A két kedvenc színészem!

Szeretem előbb könyv alakban olvasni a történeteket, és csak utána megnézni filmem.

Az a baj, hogy a héten öt napon négy vizsgám van. Az még nagyobb baj, hogy a könyv izgalmas! Már látom előre, hogy az alvásra szánt időből fogok csalni az olvasás javára.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr10318093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.04.24. 14:35:00

A Forrest Gumpot olvastam magyarul. Nekem is jobban tetszet, mint a könyv.

Kaptam pár Tom Clancy regényt. Az Executive Order 1200 oldal. Félek elkezdeni olvani...

Cihan 2006.04.24. 14:35:00

A Brokeback Mountain is ertelmes megnezni. A regenyt olvastam eloszor, de tul sok az angol szleng, ezert nem volt annyira elvezheto mint a film. De ezt ritkan fordulhat elo. Mert peldual Forrest Gump eredeti regeny sokkal jobb mint a film. The Remains of the Day is. Sokkal melyebb.
süti beállítások módosítása