Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Bármikor lehet gyümölcsöt venni!

2008.07.15. 16:38 :: zhaoman

Talán már írtam hasonló bejegyzést, de ismét hangot kell adnom örömömnek!

Este tizkor megéheztem. Nem akartam nehéz kaját enni, pedig lenne rá lehetőségem. A ház közelében legalább öt helyen árulnak olajban sült dolgokat. Ehelyett inkább gyömölcsvásárlásra szántam el magam.

Este tízkor (!) elmentem a sarki gyümölcsárushoz, és válogattam a rengeteg gyümölcs között.
Banán, sárgadinnye, görögdinnye, citrom, ananász, marakuja,  szőlő, alma, mangó, kiwi, papaya, lichi, és még ki tudja mennyi minden. Frissen!

Az alábbi kép pár hete, ráadásul hajnali kettőkor készült. Bármikor lehet gyümölcsöt venni!

zhaoman: gyümölcsárus - hajnali kettőkor is nyitva

Szólj hozzá!

Címkék: helyiszokasok

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr40569521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása