Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Érdekes robogót láttam

2007.12.06. 07:08 :: zhaoman

Tavaly nyár elején már írtam pár bejegyzést a kaohsiungi közlekedésről (1, 2, 3). Az egyik kedvenc videóm, az alábbi, amelyen egy komplett család látható egyetlen robogón.




Eddig azt hittem, hogy a kormány mögött lévő gyerek áll. Tegnap láttam, hogy ez nem mindig van így. íme a sufnituning egy ékes példája.


Azért elbeszélgetnék azzal a szülővel, aki így szállítja a gyerekét. Szerintem ez rendkívűl balasetveszélyes. Egy fékezésnél simán elrepül a pótülésen ülő gyerek...

2 komment

Címkék: mozgóképek közekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr93318349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter 2007.12.06. 07:08:00

Ez tipikus kep lenne Indoneziaban is, ahol fo kozelekedesi eszkoz a robogo a csaladok szamara. Lattunk olyat, amikor 5fos csalad ult rajta. Hihetetlen volt latni, ami az utakon ment...

füles 2007.12.06. 07:08:00

http://www.parish-without-borders.net/cditt/cambodia/dailylife/2006/dailylifekh06.htm

érdekes oldal, pont tegnap találtam. Tajvan meg Thaiföld kutyafüle ahhoz képest, amit Kambodzsában nyomnak le motorozás címszó alatt.
(a hatéves gyerekeim kb. fele egyébként így jár, másra nem futja, vagy egyszerűen elegük van a szülőknek a dugókból, motorral gyorsabb.)
süti beállítások módosítása