Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Úton vagyok (Frissítve szeptember 29-én)

2007.09.26. 09:02 :: zhaoman

Elindultam vissza Tajvanra. Párizson és Hong Kongon keresztül fogok utazni.

Kényelmes, eseménytelen utunk volt Szolnokról.



A kocsiban megreggeliztem: hurka, kolbász... éljen a zsírszegény diéta!


Most már itt ülök a tranzitban (a földön, az egytelen szabad konnektor mellett), hamarosan beszállok.


Ha tudok, jelentkezek még az út során.

Frissítés (2007. szeptember 29.)
Szerencsésen megérkeztem. Az út során nem történt semmi különösebb. Amado jött értem a reptérre, nüszkén vitt haza a nyáron vásárolt kocsijában. Nagyon büszke volt. "Természetesen elfelejtettem, milyen kocsi. Csak a színére emlékszem: fehér

Az elmúlt napokban elintéztem a vízum hosszábítást (kapunk újfajta plasztik igazolványt), kértem új SIM-kártyát, mert a régit otthonhagytam. A netet is visszakötötték a lakásba. Kifizettem a nyári számlákat.

Kezdek visszaállni a régi kerékvágásba.

3 komment

Címkék: airport barangolás

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr72318311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láng Levente 2007.09.26. 09:02:00

Hmmm... gondolom nem volt internet:)

bakura.buzz.hu 2007.09.26. 09:02:00

Tajvanon is kezdődik a suli? :)

Ibigoo 2007.09.26. 09:02:00

Atyaég, az a hurkakolbász...én is kéreeeeeeek :)
süti beállítások módosítása