Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Monty Python: I like Chinese

2007.03.21. 15:21 :: zhaoman

Elnézést, nem tudom megálni, hogy ne rakjam be ezt a videót.
Marcustól (német srác) kaptam. Bár a kínaiakról szól, nem a tajvaniakról, szerintem vicces. Legalábbis montypythonosan vicces.






.

3 komment

Címkék: mozgóképek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr86318243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2007.03.21. 15:21:00

Levente: köszönöm a köszöntést!
Vera: igazáből miatta dkerültek fel a képek. ad1.: Nálad találtam ezt a badge-et. ad2.: te kérétl többször Tajvanos képeket, most összegyűjtöttem őket.

Nekem is a naplementések a kedvenceim!

Globetrotter 2007.03.21. 15:21:00

Kesoi, de annal boldogabb nevnapot kivanunk mi is neked!

A kepek szuperek, vegre van vmi elkepzelesunk, hogy nez ki Taiwan. Kulonosen a naplementes-templomos-tengerpartos-
csengettyus kep tetszik :D
Ahogy latom egyebkent, sikerult nagyjabol az osszes keped feltenni. Jol tetted! Ha van uj, csak rakd hozza. Hasonloan jarunk el mi is :)

LangLevente 2007.03.21. 15:21:00

No hisz neked meg boldog neved napját!
süti beállítások módosítása