Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Karácsonyhoz közeledve

2006.12.18. 03:50 :: zhaoman

Korábban már megérintett a karácsony szele.

A núlt héten a lakótársaimmal fenyőfa-vásárlás mellett döntöttünk. Természetesen csak műfenyő jöhetett szóba, mert Tajvanon nincs igazi fenyőfa. Állítólag lehet kapni importot, de Tainanban még nem akadtam rá.

Marci sokkal szerencsésebb volt nálam a fenyőt illetően. Igaz, ő az Egyesült Államokban él, szóval helyzeti előnyben van. Amit igazán irigylek, az a sok finomság, amit az interneten rendelt. Részletek: itt.

Mi a helyi Cora-ban vettünk műfenyőt meg díszeket. Kicsit idegenkedtem a műfenyőtől, de utólag el kell ismernem, nem olyan borzasztó. Csak egy valami hiányzik: a fenyőillat. De az nagyon! Lehet, hogy jövőre hozok magammal fenyőillatú légfrissítőt...

Mögöttem a fenyő


díszek



Díszétés közben arról beszélgettünk, hogy melyik országban milyen karácsonyfák vannak. Dante mondta, hogy Paraguay-ban a luccfenyő a gyakori. Mondtam, hogy az én családom is általában luccot szokott venni. A beszélgetés végére azonban kiderült, hogy bár náluk is lucc fenyő van, de az is mű...

Havat is sikerült produkálnunk (Tajvanon ez a maximum)



A srácok még nem láttak havat, ezért nagyon élvezték a hóesést a lakásban
Jose-val munka közben

fürdőszoba-ajtó, Jose, karácsonyfa, Dante, én, konyha



_________________________

Érdekesség: Fletó (vagy a stábja) ugyanolyan címmel publikált egy blog-bejegyzést, mint én. Egyre jár az agyunk... :)

1 komment

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr7318195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bella 2006.12.18. 03:50:00

zhaoman..you look great with the santa's hat..i mean it..
you should wear it to school..
süti beállítások módosítása