Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Egy kis retro

2006.12.15. 07:34 :: zhaoman

A napokban érdekes beszélgetésbe csöppentem. A csevely a tévésorozatokról szólt. Ki, mikor, melyik sorozatot nézte? Számos rég elfeledett sorozat emlékképe ugrott be nekem is. Valamelyiket szerettem, valamelyiket nem.

Egy kis kutatással összegyűjtöttem párat. Kíváncsi vagyok, emlékeztek-e rájuk?

Hazárd megye lordjai

Ezt többnyire édesapám nézte, én nem szerettem. Valamiért kivert tőle a víz. Nemrégiben film is készült belőle, de az előzetesen kívűl nem láttam belőle többet. Brr...



Szupercsapat

Ezt Magyaroszágon kívűl mindenhol A-Team-nek ismerik. Hála a csodás magyar címadási gyakorlatnak, lett belőle szupercsapat. Ez a sorozat is a "ha fizetnek, sem nézem meg" kategóriába tartozik.



Szupercsoport

Ez az igazi Szupercsapat/csoport! A főcím alatt elkezdett felmenni az adrenalniszintem! Jó kis sorozat volt. (Persze csak gyerekfejjel!)
Újabban ebből is készültek filmek, Tom Cruise főszereplésével. ízlés dolga, hogy melyiket tartjuk jónak.



Kék Hold Nyomozóiroda

Sajnos a pontos magyar címre nem emlékszem. Bruce Willis-t itt ismerhettük meg. Későbbi állapotához képest itt még rengeteg haja volt. Emlékszik valaki, hogy végül is összejött-e a sorozatban a kolléganőjével?



Kojak

Telly Savalas, az okos rendőr. Nem volt előle menekvés.


T.J. Hooker

Mintha derengene, hogy a testvéremmel játszottunk tidzsé húkereset gyerekkorunkban. Akkor izgalmasnak tűnt...
A főszereplő nekem mindig Hooker marad. Többen inkább Kirk kapitényként emlékeznek rá a Star Trek-ből, de én abból kimaradtam...



Magnum

Izgalmas, humoros és lebilincselő sorozatként emlékeztem rá. Nemrégiben újra láttam néhány részt... még a nézhető kategóriába tartozik. Tom Selleck sokkal jobbat alakított, amikor a Jóbarátokban vendégszerepelt.
A sorozat arra viszont jó, hogy egy sörözés közben elvitatkozzunk, hogy akkor Higgins volt-e Robin Masters, vagy sem...



MacGayver

A Legenda. Egy üveggolyóból is képes atombombát építeni... Neki is volt még valami sci-fi-s bohóckodása később, de azt már nem néztem. Addigra felnőttem...



Knight Rider

Gyerekkorom abszolút kedvence! Ma is emlékszem a magyar szinkronszínészek nevére, amelyeket a főcímzene alatt mondtak be:
David Hasselhof, Forgács Gábor... Edward Mulhere Tolnay Miklós, Patricia McPherson, Kocsis Mariann... a később szereplő újabb technikus csajszi neve már nem ugrik be... mintha az a csaj lenne, aki a Dallas-ban játszotta egy darabig Cliff barátnőjét...



Klinikák

Szerettük, vártuk, néztük. Mintha péntekenként vetítették volna... Ma is emlékszem, milyen furfangoson mutatkozott be a szeretett Brinkmann professzor a kórházban... a legjobb fej a Kanadában élő testvér volt, aki elcsavarta a házvezetőnő fejét... meg a minden lében kanál főnővér (Hildegard?)...




Dallas

Egyszer, egy átmultott martfűi éjszaka után hajnali 10-kor felhívott egy - a buliból már hazfelé tartó - barátom telefonon, hogy megtudakolja tőlem, ki játszotta a Dallasban Ray-t... a rövid válaszom, melyben kifejtettem véleményem a kérdés fonottssága és az alvásigényem közt feszülő ellentétről, most nem idézném. Azonban a rövid telefonbeszélgetés után nem tudtam elaludni addig, amíg nem jutott eszembe a válasz...

Te, a videó megtekintése nélkül(!) mennyit bírsz felsorolni?

Megoldásként következzen, az Egyetlen, a Klasszikus, az Utánozhatatlan...



Néhány éve, amikor az internet kezdett elterjedni Magyarországon, akkor volt egy videó, amit szerintem nagyon sokan láttak. Ez pedig a Dallas egy részének utószinkronizált változata. Emlékszem, napokig töltöttük le a gimiben a néhány percet... Vigyázat! Vulgáris! itt

Tudom, hogy sok sorozatot kihagytam, pl.: San Fransisco utcáin, Derrick, Tetthely, Columbo... de ezekről nem találtam videót. Ha van tippetek, hogy mit kellene még felvennem a listába, vagy tudtok újabb, jobb videókat, kérlek, jelezzétek a kommentben!



Mely sorozatokat kedvel(t)ed?
Hazárd megye lordjai
Szupercsapat
Szupercsoport
Kék Hold Nyomozóiroda
Kojak
T.J. Hooker
Magnum
MacGayver
Knight Rider
Klinikák
Dallas
  

6 komment

Címkék: mozgóképek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr69318194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.12.15. 07:34:00

A Baywatch direkt maradt ki. Az már a kilencvenes évek terméke, a Jóbarátokkal együtt. Talán majd egy másik bejegyzésben megemlítem.

Balázs 2006.12.15. 07:34:00

A legfontosabb kimaradt: BAYWATCH :-)

Anonymous 2006.12.15. 07:34:00

Szép színes összeállítás!
Egyértelmű Knight Rider a fiúknál remélem! :D Szerintem az A-team is nagyon nagy volt! jófiú, szépfiú, meg a többiek!

Tudom, ez nem a nagy akció sorozatok közé tartozik, hiszen komédia, de egyik kedvencem az "Egy úr az űrből" volt!

Balázs 2006.12.15. 07:34:00

A Csillagkapus vitában Gábor mellé kell álljak, szerintem sem említhető egy napon a Dallas-sal, a Szupercsoport-tal, stb :-)

Emlékszem a Ray-es telefonra, Te meggyötört hangon csak egy "B@zdmeg"-et tudtál kinyögni §:-)

Zhao Man 2006.12.15. 07:34:00

Tudtam, hogy a Csillagkapusoktól ki fogok kapni...
Eredetileg Hooker-hez is azt írtam, hogy ő is járt az űrben... azután eszembe jutott, hogy Star Trek... én ezeket nem szeretm... sorry!

tamsa 2006.12.15. 07:34:00

hű!

ez jó volt!

amúgy a kék holdnak Simlis és Szende vagy valami hasonló volt a címe... 8)

másrészt viszont:
Richard Dean Andersonnal kapcs...

"Neki is volt még valami sci-fi-s bohóckodása később, de azt már nem néztem. Addigra felnőttem..."

ez fájt ám! a Csillagkaput scifi bohóckodásnak titulálni! pff! az egyik legjobb és legsikeresebb scifi sorozat! és a karakter akit játszik az is jó és jól is csinálja. cinikus, keserű humorral, és a haja se bundeszligás már...

nem tudtam szó nélkül hagyni...
sorry 8))
süti beállítások módosítása