Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Pinokkió

2006.11.09. 07:06 :: zhaoman

Úgy alakult, hogy angol órára is kell járnom az egyetemen. Igazából a kreditek miatt vettem fel, de ezt élvezem a legjobban. Ugyanis itt majdnem maradéktlanul értem, hogy mi zajlik.

Csak tajvani osztálytársaim vannak, ami nagyon jó. Egy csomót tudok gyakorloni kínaiul... :)

Négy lánnyal kerültem egy csoportba. Van egy csomó közös feladat. Filmkritikát kell írni, felolvasni, megvédeni, vitatkozni.

Először furcsának, "gyerekesnek" találtam ezt a módszert (egyetemen), a könyvvel együtt. De lassan rájöttem, hogy nagyon hasznos a könyv, és a módszer is, ugyanis a szókincs- és a kommunikációskészségek fejlesztésére fordítanak nagyon nagy hangsúlyt.

A csoportom
Balról a második lány beceneve: Lemon.
A többiekét nem tudom... egyszerűen képtelen vagyok emlékezni a kínai nevekre...


Az alábbi képen éppen egy nyertes vetélkedő után vagyunk.


Elképesztő, hogy mennyire más a tudásanyagunk. A második világháború kitörésének éve például nehézséget okozott egyeseknek. Az első világháborút évtizedre is nehezen lövik be néhányan. De ez nem azt jelenti, hogy buták lennének! Csak mást oktatnak az iskolában. Ugyanez igaz néhány latin-amerikai barátomra. Ők is gondban vannak nekünk, európaiaknak, magyaroknak evidens tényekkel.

A kedvenc feladatom, amikor a Jóbarátok című sorozatot nézzük angolul. Szinte kívülről tudom az összes részt, ennek ellenére még mindig élvezem.

A jobb szélső a tanárnőm!

A legutóbbi feladatunk az volt, hogy el kellett játszanunk a Pinokkiót. Mit gondoltok, melyik szereplő voltam? Persze, hogy Pinokkió. Igazából a jótündér szerettem volna lenni, de a lányok nem akartak avantgard előadást...

Na, melyik vagyok a képen?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr62318170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.11.09. 07:06:00

miről is?

Anonymous 2006.11.09. 07:06:00

Engem meggyőztél! :D

Krizso
süti beállítások módosítása