Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Október 20.

2006.10.24. 06:32 :: zhaoman

Nem tudok elszakadni Kaohsiungtól… egyszerűen szeretem ezt a várost! Ahogy mondani szokás: koszos, büdös, de az enyém! (Legalábbis lélekben.)

21-én Taipei-be (Tajpej) utaztunk, a tajvani Magyar Kereskedelmi Iroda meghívására. Szombat reggel terveztük az indulást, ezért péntek este elmentem a Sun Yat-sen Egyetemre, így reggel nem kellett nagyon korán kelni, hogy elérjem a buszt.

Még van néhány finomság a szeptemberben hozott dolgokból. Ezek közül vittem Panninak egy Túró Rudit, aminek nagyon örült.

Azután jó kollégiumi szokás szerint hajnalig beszélgettünk, ezért az alvás mennyisége ugyanannyi volt, mintha otthon, Tainan-ban (Tajnan) aludtam volna… viszont így jót beszélgettünk.


___________________________

___________________________

Szólj hozzá!

Címkék: barangolás

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr91318158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása