Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Hong Kongbol jelentkezem

2006.09.24. 05:23 :: zhaoman

Legutoljara SwissAir-rel repultem, ahol a stewardessek eleg morcosak voltak, ezert elhataroztam, hogy ha csak tehetem, akkor nem utazok SwissAir-rel.

Igy az idei nyarvegi utamat Lufthansa-val abszolvalom. Haaat. A tewardessek rendben vannak, a kaja elmegy, de mincs mindenkinek egyeni kepernyoje, csak a kkozponti adast lehet bamulni.

Viszont jo pont, hogy van vezetek nelkuli internethozzaferes, igy tudom hasznalni a laptopomat. Igaz, penzert... hazafele nem probaltam ki, mert le volt merulva a laptop akkumlatora. Most meg azert nem, mert mar az Ural elott elaludtam es csak a Tibeti-fennsik utan ebredtem fel. Akkor meg mar elkezdtek hozni a kajat, es nem maradt ido a netezesre. Legalabb sporoltam...

Most Hong Kongban vagyok. Sajnos a kedvenc ingyenes internet-terminalomat bezartak... bruhuhu! de talaltam masikat! Juheeeej!

Az uton eddig egy megdobbento es egy erdekes elmenyben volt reszem.
Frankfurtban az osszes utamba kerulo wc elott sor allt. Valamik nem mukodtek rendesen. Bealltam az egyikbe. Mellettem ket ferfi viccelodott, hogy mi lehet a problema forrasa. Beszedbe elegyedtunk, kiderult, norvegok. A sor oka pedig az volt, hogy a piszoarok nem uzemeltek, csak az egy darab wc-t lehetett hasznalni. (az akkor derult ki, amikor bementem).

Elottem volt az egyik norveg ficko, bement. Maj dmogulem kivagott haverja, hogy o bemegy a baratjaval... menjen, ha annyira siet... mikor jon ki az elso ficko, azt latom, hogy a masik a csapba(!!!) vizel!!! Ennyit az eszak-europai kulturaltsagrol...

Az erdekes elmeny, hogy a Frankfurtbol Hong Kongba jovet egy olasz mernok ult mellettem, aki harom evig Miskolcon uzemelt be acelipari gepeket. Szereti az Unicumot es a Vilmoskorte Palinkat, valamint volt meg Kazincbarcikan, es tetszett (???) neki. Valamint tudott egy kcisit magyarul is. Basszus... Repulok Azsiaba, es egy magayarul is beszelo olaszba botlom...

Szólj hozzá!

Címkék: airport

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr10318148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása