Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

A zokni, mint olyan

2006.07.19. 17:42 :: zhaoman

Érdekes vita zajlott a nyelviskola diákjai között. A téma a zokni volt. Pontosabban, hogy milyen színű zoknit illik viselni.

Az egyik férfi tanárom például fekete nadrágban, fekete bőrcipőben és fehér zokniban szokott flangálni. Ezt már más kínai, koreai és japán diáktól is láttam. Latin-Amerikában is teljesen elfogadott dolog. Csak mi magyarok, a német és a belga barátom furcsállottuk ezt az öltözéket. Fehér zokni fekete bőrcipővel nekem bizarr...


Mondjuk én is megbotránkoztattam a latinokat, amikor sportcipőhöz fekete zoknit vettem fel... de nekem nincs is fehér zoknim, mit tehettem volna...

Azaz csak nem volt fehér zoknim. Most már van. Ma vettem két párat. Érdekes, számomra új típusú zoknit vettem. Valahol átmenet a titok- és bokazokni között. Magyaroszágon még nem láttam ilyet. Mindenesetre viselni kényelmes. Panaszra nincs okom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr18318133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása