Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Nem értem...

2006.07.06. 07:57 :: zhaoman

A focimeccseket helyi idő szerint hajnali háromkor vetíti a helyi tévé.
Gondoltam alszom előtte egy kicsit, így már éjfél előtt aludni tértem, ami nem gyakran fordul elő.

Békésen szunyókálok, amikor fél kettőkor Amado ébresztget, hogy Hung (ex-szobatárs) keres telefonon. Először is alaposan lehordtam Amadot, hogy ez elég hülye vicc. De aztán kiderült, hogy tényleg Hung telefonált. (Halkan elnézést kértem Amadotól.)

Valami kendó-ról magyarázott a telefonban (angolul). Nem értettem. Két perccel később már a szobában volt, ahol kiderült, hogy nem kendó, hanem "candle", ami angolul gyertyát jelent. Szóval hajnali fél kettőkor jött, hogy úgy emlékszik, nekem van gyertyám, és tudnék-e neki adni...

Adtam. De azt még mindig nem értem, hogy miért kellett neki hajnalok hajnalán két darab teamécses…

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr30318120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.07.06. 07:57:00

Az eset óta kiderült, hogy nem az általad sejteni vélt dologra kellett a gyertya. Sokkal prózaibb oka volt. Valamilyen versenyhez kellett.
Nő nem volt a dologban...

ZizzentMaistro 2006.07.06. 07:57:00

Hm...

Lehet h egy kis éjszakai légyottot próbált meg romantikusabbá tenni? :)
süti beállítások módosítása