Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Húsvét

2006.04.17. 09:31 :: zhaoman

A húsvét előtti péntek Amado azon kérésével kezdődött, hogy ha lehet, akkor ne egyek húst azon a napon. Hm? Tekintve, hogy meg sem vagyok keresztelve és világ életemben ettem húst, függetlenül attól, hogy milyen nap volt, felettébb érdekesen hangzott Amado kérése. Végül is halat ettem ebédre. Ezzel talán sikerült amolyan kecske is és káposzta is megmarad-helyzetet teremtenem.

Egyébként itt nem ünneplik a húsvétot. Hétfőn iskolába kellett menni :(
Maga a locsolkodás rész nem nagyon hiányzott, annál inkább a család, a barátok és a rég nem látott ismerősökkel való találkozás!


Szombat éjfélkor elment az áram a koliban. Nem tulajdonítottunk neki nagy jelentőséget. Lefeküdtünk aludni. Vasárnap reggelre (Igazából dél volt az a reggel :) kiderült, hogy tönkrement valami nagy elektromos bizbasz és ÖT napig nem lesz áram a négy fiúkoleszban... teljes kétségbeesés! Nincs áram. Hihetetlen volt, hogy napig nem képesek megcsinálni a dolgot...

Vettem gyertyákat, kicsit (!) tanultam, de nem igazán ment. A hűtőnk is kiolvadt, néhány dolog tönkrement. Szombat éjfélre beállítottak néhány generátort, így visszajött az áram a koli épületekbe, KIVÉVE a miénket... jellemző! Hétfőn délután már volt áram nálunk is, de az internet továbbra sem működött. Nem tudom, mikor lesznek rendben a dolgok. Remélem, hamarosan!

Szombaton délután főztem csirkepörköltet! (Még otthonról hoztam pirospaprikát meg Piros Aranyat). Más nem is nagyon kellett bele. Jól sikerült! Sajnos nokedlit nem volt türelmem készíteni, így tésztával ettük. De senki nem panaszkodott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr37318090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása