Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Vizsgák

2005.12.04. 17:40 :: zhaoman

kicsit elhanyagoltam a naplómat. Elnézést nem kérek, de azért egy kicsit szégyellem magam miatta.

Kifogások:
-két hétttel ezelőtt azért nem írtam, mert vizsgáim voltak
-múlt héten pedig kirándulni voltam

A vizsgák miatt eléggé izgultam. Egy szóbeli és egy írásbeli vizsgám volt. Mind a ketőnek 80 százalék fölött kellett lennie, hogy továbbra is kapjam az ösztöndíjamat. A szóbeli vizsgám 88 százalékos lett, az írásbeli 92 százalékos. Megnyugodhattam, továbbra is kapom a manit.

Igazából a felkészülés volt az igalmas a vizsgák előtt. A karakterek gyakorlását az utolsó nap(ok)ra hagytam. Hiába, no, nehezen vetkezem le a Közgázos, akarom mondani budapesti corvinus egyetemi szokásaimat...
ChenFu-val, a dél-koreai sráccal készültünk. Azaz ebéd után még üldögéltünk egy pár órát az étteremben, és beszélgettünk a konyhásokkal. Eléggé megkedveltek bennünket.

A kirándulsáról hamarosan beszámolok. Készítettem 400 képet, lesz miből válogatni.

izelítőül az egyik kedvencem. Nem jártam csúnya helyeken.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr51318064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása