Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

hűtő, Túró Rudi, mák

2008.01.21. 13:11 :: zhaoman

Takarítani számomra nem okoz különösebb örömöt. Hűtőt takarítani, meg különösen nem. De ma mégis rászántam magam. (Megjegyzem, ennek semmi közze ahhoz a tényhez, hogy anyukám hat nap múlva meglátogat! :)

Ami miatt mégsem bosszankodtam, annak az az egyszerű oka, hogy az alsó polc hátsó részén találtam egy zacskó mákot, amiről azt hittem, hogy már mind elhasználtam. De nem!

Találtam még három Túró Rudit, amit különleges alkalmakra tartogattam. Sajnos ezek a különleges alkalmak sosem jöttek el, így meg is feledkeztem róluk. Időközben lejárt a szavidejük is (3 hónapja). Kibontottam egyet, nem nézett ki rosszul, büdös sem volt. Bátran beleharaptam... és nem csalódtam. Még ehető volt!

Egy kicsit aggódom, hogy hátha lesz valamilyen mellékhatása a lejárt szavidejű tejtermék elfogyasztásának, előkerestem a szén-tablettát, szükség esetére. Eddig semmi gond, szóval reménykedem!

Lehet, ezentúl gyakrabban fogk hűtőt takarítani?

NEM!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr26318374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter 2008.01.21. 13:11:00

Nem veletlen szeretne jopar orvos betiltani a turorudit, mert annyi adalek es tartositoszer van benne - amit most te szepen be is bizonyitottal :DDD

Balazs 2008.01.21. 13:11:00

Az "utolsó mondatok" kollekcióba akár fel is lehetne venni: "Nocsak, alig lejárt Túró Rudi, még biztos ehető " :-))))

Kiko 2008.01.21. 13:11:00

pekingben egyszer én is szereztem 1 túró rudit (egy épp ott kiránduló magyartól), én is hetekig tartogattam de aztán rájöttem h semmi értelme csak megromlik.Nem hinném h taiwanon lenne.

Bakura 2008.01.21. 13:11:00

Ott is van Túró Rudi? Imádom. :)
A mákot is szeretem.

Erika 2008.01.21. 13:11:00

hát igen nem a leg kedvesebb feladat de meg kell csinálnimindig magadért csináld legyenek elvárásaid magaddal szemben.anya
süti beállítások módosítása