Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Nem kell nyalni

2007.11.29. 10:04 :: zhaoman

Ma voltam a postán, és érdekes dologra figyeltem fel. A bélyeget nem muszáj mindenképpen megnyalni, hanem az odakészített tégelyben lévő ragasztóval bekenjük és felragasztjuk. Praktikus.


Nem tudom, hogy minden magyar postán gyakorlat-e, de már otthon is láttam hasonlót. Igaz, ott csak egy benedvesített szivacs van, amire rá kell nyomni a bélyeget, és ezután felragasztani. Talán a magyar módszer kevesebb pepecseléssel jár, feltéve, ha mindig van szivacs. (Nem lopják el...)

Másik érdekesség, hogy az állópultoknál, ahol a leveleket címezhetjük, vannak ollók és ragasztók (cellux-szerű ragasztószalagok, több méretben, illetve a fenti képen látható tégelyes ragasztó is). Ezek nincsennek kikötve, feltételezem azért, mert ritkábban viszik el őket...

3 komment

Címkék: mindannapok

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr99318343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter 2007.11.29. 10:04:00

En lattam mar tobb orszagban is, es szerintem is ez tunik a legpraktikusabbnak. Majd te bevezeted Taiwanon :)

zhaoman 2007.11.29. 10:04:00

csodálkoztam volna, h Koreában nincs erre valami tuti megoldás :)

Egyébként logikus léps, h matrica legyen a bélyeg, nem értem, miért nem terjed még el?

Globetrotter 2007.11.29. 10:04:00

Nalunk eleve matricas a belyeg, tehat semmi pepecseles, csak ragasztas :)
süti beállítások módosítása