Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Coke Zero

2007.10.15. 07:20 :: zhaoman

Tavasszal tűnt fel - számomra - a 7-11üzletekben a Coca-Cola "új" terméke a Coke Zero. Nagy érdeklődést nem tanusítottam iránta, lévén kólából csak a "hagyományosat" fogyasztom. Már, ha fogyasztom egyáltalán.

Május végén olvastam a farang.hu-n, hogy Thaiföldön is megjelent már eme remek termék.


Semmi különleges az ízében, viszont a doboza szép fekete, így a nőies lelkű férfiaknak való "light" designjával szemben végre a férfias lelkű férfiakat is megcélozták. [kép és szüveg: farang.hu]
A farang.hu meglátást támasztja alá, hogy a Wikipedia vonatkozó szócikke szerint a Coke Zero elsődleges célcsoportja a felnőtt férfiak csoportja. (A Diet/Light Coke célcsoportja a nők.) Az előbbi szócikk szerint az Egyesült Államokban kalóriamentesként, míg más országokban cukormentesként hirdetik a Zeco Coke-ot. A cukormentesség igaz, de a kalóriamentesség nem teljesen. Gyártóhelytől függően 0.2 to 0.5 kalóriát tartalmaz 100 milliliterenként. (Szó, mi szó, ez nem valami sok.)

A dizájn tetszetős

Június közepén került sor az első (és eddig utolsó) Coke Zero vásárlásomra. A cimkéről az derül ki, hogy a legtöbb tipikus dologból tényleg kevés, azaz semmi nincs benne.


ízre semmi különöset nem tapasztaltam. Az egyértelmű volt, hogy nem "rendes" kólát iszom, de ennél különösebbet nem észleltem. (Az ízét nem tudom összehsonlítani a Light kóláéval, tekintva, hogy Light kólát életemben talán háromszor ittam és az sem közelmúltban történt.)

Tesztelés közben

Szeptemberben a Tékozló Homár blogon is megjelent egy összehasonlító cikk a termékről, szokásos Indexes stílusban. Itt kicsit jobban cizellálták a kóla ízét.

Majdnem kiköptem, a legszarabb, amit valaha ittam. Tesco kólaízû üdítõre tippelek. 1-esnél nem érdemel jobbat.
_________________

Az új versenyző összesítésben 2,4 pontot kapott a lehetséges 10-ből. Ha le is vonják az ilyen teszteknél elkerülhetetlen retorikai túlzásokat, a Zéró nem jó ital. Pedig kevésbé édes, mint a Cola Light, de a tolerálhatónál több benne a mellékíz, viszont kevesebb a szénsav. Jól lehűtve nagyot kell húzni belőle, aztán betrippelt asztalszomszédunknak megmutatni a jégkristályformákat az oldalán.


Ittál/láttál már Zero Coke-ot? [Magyarországi olvasók hátrányban vannak, mert otthon hivatalosan nem forgalmazzák, csak "szürke import" révén lehet hozzájutni.]

3 komment

Címkék: kulináris élvezetek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr24318322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gus 2007.10.15. 07:20:00

én ittam milánóban és semmi különbséget nem találtam a többi coca-cola termékhez képest. pont olyan mű mint a többi! :-)

Lívia 2007.10.15. 07:20:00

Nekem tetszik az uj design, szerintem tiszta es atlathato! :)

lev 2007.10.15. 07:20:00

fuh, mi ez a minimal design a blogon?

amúgy kerestem malájföldön, hogy majd én is jól kipróbálom, de nem volt.
süti beállítások módosítása