Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Sztriptíztáncost rendelt az apja temetésére

2008.03.21. 14:53 :: zhaoman

Mióta Tajvanon vagyok az ismerőseim időről-időre meglepnek egy-egy, a szigettel kapcsolatos hírrel. Ezek közül a legutóbbi egészen bizarr.

Egy tajvani férfi erotikus táncost rendelt 103 évesen elhunyt édesapja temetésére.

A sztriptíztáncos 10 percet táncolt az elhunyt koporsója előtt, a műsor körülbelül 24000 Ft-ba került.
Az elhunyt egyik fia elmondta, hogy mielőtt az apja 100 éves lett, (a  fiú) tett egy ígéretett, hogy ha apja 100 évesnél idősebben hal meg, akkor a temetésére bérelni fog egy táncost. (Állítólag az öreg nagy rajongója volt a kultúra eme formájának.)

A hírügynökségi jelentés szerint az idős férfi választani indult, és három kilométer megtétele után esett össze.

Kicsit gyanús, hogy a hír március 21-én jelent meg, de a választás 22-én lesz. Biztosan nem indult el egy nappal korábban!

A hírben engem az fogott meg hogy egy 103 éves ember bátran nekivág egy több kilométeres sétának. Remélem, én is képes leszek ennyi idős koromban ilyesmire!

(via Koronix via Sexerotic Blog)

6 komment

Címkék: erotika

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr66390974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2008.03.22. 12:57:18

Ha képes leszel rá fizetek neked egy sztriptíztáncosnőt, aki a megérkezéskor várni fog! :D

[Gratula az index címlaphoz.]

Andeee 2008.03.22. 13:03:44

Engem ez mért nem lep meg?
eh eh

zhaoman 2008.03.22. 13:17:27

@Koronix azért száz éves koromig nem maradok a szigeten :) De majd szavadon foglak! :)

@Andeee Téged ez miért nem lep meg? :)

blügy-blügy 2008.03.22. 13:25:42

Meg kellett várni, míg beáll a merevedés :D

valaki 2008.03.22. 15:03:42

ez azért nem számit annyira különlegesnek, bár valóban ma már inkább csak vidéken van ennek hagyománya (sajnos :)..)... a cél az elhunyt szórakoztatása. érdekesség, hogy a meghivott gyászolók csak a bikiniig nézhetik a show-t, utánna elhúzzák a függönyt és a végét már csak az elhunyt élvezheti...

Kata · http://katahlkk1.spaces.live.com 2008.03.25. 11:11:26

koszi, amit a valasztasrol irtal, nem tudtam, hogy most elnokot valasztottunk... a pecsetelesben biztos vagyok, ki volt plakatolva a szavazohelyiseg elotti resz, ott neztem. megkerdeztem a fogadoanyut meg a novert, mindketten bologattak. itt nincs olyan nagy szerepe a szemelyisegvedelemnek.
süti beállítások módosítása