Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Baleset

2007.06.07. 09:05 :: zhaoman

Tegnap a változatosság kedvéért ismét Kaohsiungba kellett mennem. Kezd összejönni a heti egy látogatás.

Esett az eső veszettül.

Kezd nagyon elegem lenni a víz eme formájából!

Kaohsiungba ezúttal azért mentem, hogy kifizessem a repülőjegyemet. Valamiért Tajnanban nem találtam olcsó jegyet.

Mivel tegnap volt a fizetési határidő, ezért a cudar idő ellenére, szakadó esőben is útra kellett kelnem.

Még Tajnanban mentem a motorral egy kétsávos úton, amikor is egy kisteherautó úgy gondolta a szélső sávban, hogy ő megfordul... A szembe sávban végig álltak az autók. A kanyarodó kisteherautó megállt a szélső sávban, gondoltam megelőzőm a belsőben. Erre elindult. Fékezek, dudálok, ő megáll. Gondoltam minden rendben, mentem tovább. Erre elindult a marhája! Én meg pont akkor értem oda. Szembesávba álltak a kocsik, így menekülési útvonal nem volt. Csatt!

Szerencsére nem mentem gyorsan, így csak a motor jobb oldalának a műanyagelemeit törtem össze. Nekem nem lett különösebb bajom. Igazából én el sem estem. A motor az ütközés után is járt, nem adta meg magát. A teherautó sofőrje leparkolt, odajött, hogy van-e valami baj. Mondtam, hogy a törött karosszérián kívűl nem nagyon. Adott 6000 Ft-ot. Ez jó üzletnek tűnt, elfogadtam. Később kiderült, hogy kicsivel nagyobb a baj, mint gondoltam, egész sok elemet ki kellett cserélni a motoron. Összköltség: 15000 Ft.

Mentem tovább Kaohsiunga, kicsit hasogatott a bal bokám, de ráállni rábírtam, hajlott előre-hátra, gondoltam, majd elmúlik. Mire elértem az utazási irodába, már a normál méret kétszerese volt a bokám, fél óra múlva már háromszorosa. Mindenképpen el akartam menni kórházba, de Panni és Sandra kifejezetten kérte (követelte), hogy menjek, szóval nem volt kecmec.

A kórházban megtapizták a bokámat, tettek rá jeget. Megröntgenezték, semmi törés, porcleválás, semmi. Szerencsém volt! "Csak" meghúzódott.

A kórházban kaptam egy fájdalomcsillapító injekciót. Nem igazán volt rá szükség, de a doki ragaszkodott hozzá. Kaptam két napra elég gyógyszert is. Tajvanon gyógyszervásárlás esetén nem kell megvenni egy egész tubust, tégelyt, levelet. Ha két napig háromszor egy szemet kell szednem, akkor adnak hat szemet. Ha gond van, visszamegyek, és írnak fel újabb adagot. Nincs pazarlás!





A kórház után hazavezettem.

Estére pár óra jegelés után, így nézett ki a bokám:


Továbbra is jegelem, és pihentetem.




.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr86318285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szutorisz 2007.06.07. 09:05:00

Jujj de nagy a jobb bokád! Remélem jobban vagy azóta!

Globetrotter 2007.06.07. 09:05:00

Remélem Gábor azóta jól vagy!

Barbi 2007.06.07. 09:05:00

Jobbulást, anno én a kezemet nem tudtam normálisan felemelni 1 hónapig egy motor-autó találkozás után...=)

Lívia 2007.06.07. 09:05:00

En is jobbulast kivanok!
Vigyazz magadra es pihenj sokat!

Ibigoo 2007.06.07. 09:05:00

Jobbulást, jó hétvégét!

Bella 2007.06.07. 09:05:00

whats wrong with your foot?

zhaoman 2007.06.07. 09:05:00

Van tajvani TB kártyám, így nem volt olyan drága a gyógyszer. 3000 Ft. (és a röntgenért nem kellett fizetnem.)

Fules 2007.06.07. 09:05:00

ugh. ilyenkor orul az ember, rosszabb is lehetett volna sokkal :-( en nem ismertem olyan feher embert Tajvanon, akinek ne lett volna min. egy ilyen. nekem a csuklomat amortizalta ilyenre, mint a te bokadat, egy vadbarom, aki szakado esoben elottem nyitotta ki a kocsiajtajat. valamifele biztositasod van? es jobbulast!
süti beállítások módosítása