Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Fabric

2007.05.29. 05:58 :: zhaoman

A hétvégén mégsem kirándultam. Kivételesen nem a lustaságom volt a halasztás oka. Arnaud (belga, tavaly volt osztálytársam) búcsúbulijára mentem.

Az eseményre a Fabric nevű bárban/diszkóban került sor. Arnaud itt rendszeres (napi) vendég, az elmúlt két évben nem kevés barátra tett itt szert.

A buli nagyon jó volt! Végre nem csak latinok vettek körül :)

Szöveges beszámoló helyett inkább sok képet rakok fel, és azokat igyekszem kommentálni.



Kezdődik a buli
party animals (?)
ilyet se láttam még
(tajvani lány whiskey-t iszik, üvegből...)

Arnaud és rajongótáborának egy része

pózoló "kislány"
pózoló "kislány"-t megviccelik


lányok

kivettem a részem a jóból



Honey, Panamából

Szokás szerint, hajnali kettő körül megjöttek a rendőrök és igazoltatták az összes tajvanit. (A külföldiekhez nem szóltak! Sose szoktak!) Minden rendben volt, ezért folytatódott a móka hajnali négyig.

Ekkor még Arnaud egy órát búcsúzkodott néhány barátjától.



Ezután elmentünk reggelizni a dj-vel

és a barátnőjével.

Reggel nyolcra végeztünk is a reggelivel. Ekkor éppen nem nagyon voltam álmos, ezért hazamotoroztam Tajnanba. 10-ra hazaértem, és nagyon hamar mély álomba szenderültem.



.

7 komment

Címkék: szórakozóhelyek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr56318278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bella 2007.05.29. 05:58:00

wow..gabor...it seems you had a lot of fun eh?
mmh...dont know you are so wild~~

szutorisz 2007.05.29. 05:58:00

Már egy pár napja is néztem ezeket a képeket, és bevallom őszintén, hogy egészen gusztusosak ezek a lányok. Szívesen ..mhm.. átbeszélgetnék én is velük egy éjszakát.

robymus 2007.05.29. 05:58:00

No csak előkerültek a csini lányok. Helyesen mondád, még száz ilyet, ezeret :)

Ibigoo 2007.05.29. 05:58:00

Zhaoman: az egy whisky és meg kell neki adni a méltóságot; a whisky nem Bacardi Breezer hogy üvegből idd; a whiskynek stílusa van amelyhez idomulni kell. Üvegből inni, atyaég :D

ui: nem szeret engem a blog-motor, kommentek írásánál egyre hosszabb ellenőrzőszöveget kapok :)

zhaoman 2007.05.29. 05:58:00

lev: aláírom, ezek a lányok nem szendék... száz ilyet, ezeret... :)

ibigoo: a kép szabadon felhasználható... csak arra kérlek, mond el, hogy miben áll a Jack Daniels szentsége? :)

Ibigoo 2007.05.29. 05:58:00

Az a lány megszentségtelenítette azt a Jack Danielst. Ááháhááá... :)

ui: képet lenyúlhatom (forrásmegjelöléssel), postolhatom, miegymás?

Lev 2007.05.29. 05:58:00

Buliról zúzósabb képeket átküldhetnéd emailon:D Ezek a lányok nem tűntek annyira szendének:D
süti beállítások módosítása