Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Drága Édesanyám!

2007.05.06. 10:41 :: zhaoman

Sok boldog Anyák-napját kívánok!







A videóért köszönet Aty-nak és Sztaszovnak!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr63318267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zhaoman 2007.05.06. 10:41:00

Tényleg nagyszerű barátaim vannak! A virágküldésen én is gondolkodtam, de szerencsére a tesóm épp otthon (=M.o.-on) volt, ezért vele kooperáltam.

Melyik céggel küldtél virágot?

Lívia 2007.05.06. 10:41:00

Valoban meghato volt ez a kis osszeallitas Gabor, nagyon tetszett! Az is, hogy feltetted ezt Anyak Napjan, es az is, hogy a barataid ilyesmit keszitettek neked. Nagyszeru barataid lehetnek! :-)
En anyukammal telefonon beszeltem csak hetvegen, mert nem voltunk itthon, de majd errol irok meg. Viszont kuldtem neki egy nagy csokor tulipant futarral, amitol o is igen meghatodott...

zhaoman 2007.05.06. 10:41:00

A videó még otthon készült, a búcsúbulimra készítették a srácok.

Én is Skype-on jelentkeztem be, de az éneklés elmaradt... nem véletlenül nem voltam énekkar tag...

Globetrotter 2007.05.06. 10:41:00

Nagyon szep es meghato ez az osszeallitas...azt hiszem mar lattam is korabban...ezt meg akkor csinaltad, mielott kiindultal Tajvanba?
Mi skype-on szalltunk be iden az Orgona agaba, mikozben ocsemek felcsaltak anyat a szobaba, razenditettek es mi is beszalltunk az eneklesbe skype-on keresztul...nagyon meghatodott a mi draga edesanyank is...
süti beállítások módosítása