Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Nyami

2006.12.04. 09:45 :: zhaoman

Egyik tajnani motorozásom során ismét érdekes dologra bukkantam. [előzmény: itt]

Igazság szerint már korábban is láttam kacsa-sütő helyet, de most fényképeztem le először. Az ilyen helyek különlegessége, hogy majdnem mindig a legforgalmasabb utak mellett találhatóak. Ennek olyan szempontból van értelme, hogy sok a potenciális vevő.
Az út mellett tisztítják. (A konkrét vágás és tollazás nem az út mellett történik. Vért, tollakat nem láttam.)

Na de!
Milyen dolog már, hogy 40 fokban az utcán felakasztva tárolják a pucolt kacsákat a forgalmas út mellett, hűtetlenül???
Ráadásul, el tudom képzelni, milyen fincsi lehet az órák óta kipufogógázban pácolódó, órák óta kisült kacsa... nyami...

2 komment

Címkék: kulináris élvezetek

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr81318188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.12.04. 09:45:00

Én sem csigázódtam fel...

Anonymous 2006.12.04. 09:45:00

Hát ezzel valóban nem sikerült felcsigáznod az emberek étvágyát, pedig én nagyon szeretem a sült kacsát, ha jól el van készítve...
süti beállítások módosítása