Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Elütöttem valamit

2006.08.08. 19:41 :: zhaoman

Az egyik nap Amadoval jöttem haza valahonnan este felé, amikor nem messze az egyetemtől valami koppant a sisakomon. Én nem igazán tudtam, hogy mi volt az, egyszerűen örültem, hogy rajtam volt a sisak, mert különben csúnya dolog történt volna, ha csak úgy egyszerűen fejen talál. Amado szerint denevér volt... nem tudom... elég hülye denevér lehetett, amelyik nekem jött a sötétben...

...

Pár nappal később motorozás közben arra lettem figyelmes, hogy büdös van. Biztos valami az út mellett - gondoltam. El is múlt gyorsan. Majd megint éreztem. Mondom Péternek, hogy mi van. Szerinte a sisak bebüdösödött a motor csomagtartójában a magas páratartalom, meg a szellőzés hiánya miatt. Ráhagytam. Biztos.

A sisakom az egész fejemet védi, elöl plexi van. A plexit hátra lehet tolni a sisak és egy napellenzőszerűség közé. Veszem fel a sisakot... és látok egy lepkeszárnyat. Megpróbáltam kikaparni a napellenző alól, de nem sikerült. Belenéztem alulról, és... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ott volt egy fél denevér! Két napja rohadt a sisakomban a már korábban említett jószág maradványa! Amikor nekem repült, akkor a napellenzőm kettévágta és az egyik fele beleragadt a sisakomba. A szagát még most sem sikerült eltüntetnem a sisakból. Fúúúúúj!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr18318141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZizzentMaistro 2006.08.08. 19:41:00

hihi...

hihihi...

legjobb tajvani sztorid lehet :D:D:D:D

Bae-Cha 2006.08.08. 19:41:00

pfujjj...
( ...ezt tegnap este olvastam és rossz álmaim voltak... )

Profi vámpírölő lehetnél :D ..

bit-blog 2006.08.08. 19:41:00

huh, ez elég durva sztori.:)
süti beállítások módosítása