Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Amado születésnapja

2006.07.08. 17:29 :: zhaoman

Amadonak június 20-án volt a 21. szülinapja. Tudom, hogy ez már elmúlt, de most kaptam meg a képeket, így most kommentálom az eseményt.

Nagyon szereti a szendvicseket. A piritós-készítőmben is állandóan összepréselve rakott be két szelet kenyeret, közte sajttal. Ez neki nagyon ízlett, engem meg nagyon zavart, hogy így készíti el a harapnivalóját.. A pirítóskészítőt nem erre találták ki. Ezért is határoztam el, hogy születésnapjára szendvicskészítőt kap tőlem.



Extraként járt hozzá egy zacskó kenyér.
Teljesen elérzékenyült.
Én meg büszke voltam, hogy olyan ajándékot adtam, aminek tényleg örül, és tényleg használni is fog.


Tortát is kapott. De azt néhány kínai barátja intézte.
A dobozban egy születsénapi torta. (Otthon egy három éves kisgyerek kirohogne, ha ezzel köszöntené valaki. De itt ez az elérhető torta típus.)




Mindenki örült és fényképezett.

Amadot a születésnapjának 0. percekor köszöntöttük.

Mások ezzel vártak a tanórák déli befejezéséig. Elég hülye szokás alakult ki a koliban a latin-amerikai tanulók között. Az ünnepeltet mindenféle dologgal (tojás, liszt, víz, öblítő meglocsolják, megdobálják). Amadonak nem volt szerencséje, mert mindez az iskola előtt történt vele.

Az eredmény:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr36318121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása