Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Hung elhagyott minket

2006.07.02. 09:59 :: zhaoman

Taiwanon is véget ért a tanév. Sajnos ez csak a normál iskolákra igaz, a nyelviskolákra, amelyek egyikében én is tanulok, ez nem igaz :(

Hung együttélésünk utolsó estéjén meghívott engem és Amadot vacsorazni egy japán/kínai étterembe. Az étteremlán neve Taoban. Igazán pöpec kis hely.




Volt egy menüsor, amelynek minden tételéből lehett egyet választani. (Magyarul: pl volt 4 fajta leves, amelyből egyet lehetett választani.)

Kezdetnek kaptunk egy csésze teát. Tipikus tea volt: se íze, se bűze.


Az első fogás párolt gomba volt. Nekem ízlett. Mellette a fehér gombóc retek volt. ízre az otthoni retekre hasonlított. A retek ezek szerint mindenhol retek.
Azután előételnek tengeriherkentyű+gyümölcs+rizs saláta. Volt benne rák is. Az az egyik kedvencem.



Ekkor kaptunk egy minicsészényi édes szirupot. Olyan volt, min amikor az őszibarack-konzerv leve.Azután jött a kettes számú előétel. Tonhal+rizs bebundázva.
Ez a valóságban így nézett ki.

Ezután leves következett.

Hung valamilyen krémlevest kanalaz.

Amado a marhahúslevest választotta.
Én is marhahúslevest ettem. Volt benne egy kocka marhahús, némi zöldhagyma, meg egy darab valami zöld. Ez lóg ki a levesből.
Hivatalosan így kellene kinéznie az étterem marhahúslevesének. Csak tudnám, hogy jobb oldalt mi úszik a lé tetején...

Főétel: félig átsült marhahús. A tányér jobb oldalán bors-szósz, a bal oldalán elfelejtettem-szósz. Az utóbbi jobb volt! A hús mellett látható sárgaszínű dolog eredetére sem jöttem rá. Ehető volt!
A hús pedig kiváló!!!
Hung bárányt rendelt, amit az asztalnál szeletelt fel neki a pincér.

Ezután desszert. Hung zöldtea-krémet, vagy valami nagyon hasonlót evett.
Én maradtam a mangó-pudingnál.

Hung-gal elégedetten ülünk az asztalnál.

A vacsora után bowlingozni mentünk.

Amado éppen megfontol.
Amado éppen nekifut.
Amado éppen meglepődik.
Amado és Hung éppen meglepődnek, hogy fényképezem.
Hung éppen tarolni készül.
Én éppen nekifutok.
Én éppen megfontolok.
Én éppen vicces vagyok...

----------------------------------------

Most már vannak új szobatársak. Hamarosan róluk is beszámolok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr30318118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.07.02. 09:59:00

Lehet kapni citromos teát. De nem ilyen helyeken. Cukrot lehet kérni, de igen hülyén nézne ki. így inkább nem szoktam.

Képzeld el, hogy mit szólnál, ha valakit meghívsz csirke-pörköltre, és evés közben megkérdezi, hogy nincs-e véletlenül egy kis gyömbér. Meglenne a véleményed az illetőről...

ZizzentMaistro 2006.07.02. 09:59:00

Télleg, ilyen helyeken nem lehet cukorral és citrommal, vagy éppen tejjel kérni a teát? Megsértődnének?
süti beállítások módosítása