Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Hogyan mondjam el?

2006.01.23. 15:46 :: zhaoman

1949 - 2006

Hogyan mondjam el, amit nem lehet?

Hosszas betegség után, január 22-én meghalt az édesapám...

borzasztó ezt leírni...

November végén került be a kórházba, karácsonykor még otthon volt. Beszéltünk az interneten, van már otthon is webkamera, így láttam is. Akkor utoljára... Január elején rosszabbra fordult az állapota, és tegnap...

Nem ért teljesen váratlanul a hír. Lélekben készültem rá, hogy ez bekövetkezhet. De bizakodtam, hogy majd most is felépül, mint korábban. Bíztam benne, hogy szívóssága most s átlendíti, és ki tud jönni a kórházból...

Vasárnap délután (otthon: reggel) telefonált a testvérem, hogy édesapánk nincs többé...

...


Apa, anya, a testvérem és én már jó tíz évvel ezelőtt megbeszéltük, hogyan szeretnénk a temetést. Mindenképpen hamvasztás. Egyikünk sem szerette volna a koporsós temetést. Még a sírhelyeket is megváltottuk akkor. Tudom, ez így morbidnak hat, de a családunk életében ez akkor egy olyan pont volt, amikor kellett, tudtunk és mertünk beszélni a halálról.

Bár édesapám szolnoki, a családunk akkor úgy döntött, hogy Alattyánban fogunk temetkezni. Alattyán egy csendes kis falu a Jászságban. Édesanyám született ott.

A temetés február 2-án lesz, Alattyánban, 11 órakor.

...

szerdán repülök haza. Körülbelül két hetet töltök otthon.
Találkozót nem ígérek senkinek. Nem tudom mire lesz időm.
A régi számomon elméletileg elérhető leszek.

...

Apa! Már most nagyon hiányzol! Szeretlek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr93318074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cihan 2006.01.23. 15:46:00

Gyere vissza, hadd öleljelek meg...

Ehunvagyoke 2006.01.23. 15:46:00

Oszinte reszvetem... es szep szavak. itt konnyezek a munkahelyen...

Attila
süti beállítások módosítása