Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Megkésve egy Kirándulásról

2005.12.17. 12:56 :: zhaoman

Most akkor következzék a beharangozott beszámoló a Kirándulásról.

FONTOS: A képek között van 6 link egy-egy kisvideóra. Ezeket, ha van időtök, nézzétek meg!


Az ötlet még Pétertől származott, amit Ronnyt felkarolt. Csatlakozott hozzánk Robert is, aki Ronny barátja, másfél hétig volt Tajvanon, utánna visszarepült Németországba.

A negyedéves vizsgák után mentünk kirándulni. Autót béreltünk. Elég jól ment, légkondi is volt benne, de ennek nem mindig örültem (erről később). Általában Ronny vezetett, néha Robert, én most nem éltem a lehetőséggel.

A Tajvan középső részére utaztunk. Az alábbi képen megálltunk pihenni egy kicsit egy kolostor mellett, amihez egy függőhíd vezetett.

Helyi zarándokok és én.
Helyi zarándokok helyi népszokásokkal. Bár lehet, hogy ez nem is helyi szokás, hanem vallási cselekedet. Sajnos (?) nem tudom. Mindenesetre érdekes volt, ahogy ugráltak a tűz fölött.


íme egy hegy! Meg mögötte egy másik.
A szállásunk egy kisvárosban volt, ahol alig találtunk valamit nyitva vasárnap este. Rendeltünk a helyi specialitésból, a fadobozban felszolgált ételből... Halottról vagy jót, vagy semmit... így inkább nem írok semmit az ételről...



Az alábbi képen egy keresztény, kínai nyelvű képregény látható. Több, mint érdekes.

A szobánk: alul és felül 6-6 ember aludhat. Szerencsére nem főszezonban mentünk, így csak négyen voltunk. Mondjuk a második este át kellett mennem egy másik szobába, mert a többiek nem tudtak aludni a horkolásom miatt...
Este, lefekvés előtt kiültünk a teraszra beszélgetni, meglehetősen hideg volt...

Hétfő reggel irány napfelkeltét nézni. Megehetősen korán, hajnali 3-kor keltünk. Az alábbi képen azt mutatom honnan, hová megyünk. [Ez a fényképezési md az egyik kedvencem. Ha megyünk valahová, és van térkép, akkor igyekszem előtte lefényképezkedni... nem kell mondanotok! Tudom, perverz vagyok...]

Ronny, Robert és Péter is meglehtősen fáradt volt, amikor felértünk az 1975 méter magas hegycsúcsra.

Alább a napfelkelte fázisai. Szép volt. Más nem is lehetett, hiszen én "vezényeltem".







A napfelkelte után meglátogattunk egy régi állomásépületet, ahol volt két régi gőzmozdony. Nagyon szépek voltak! A második képen egy "kisegítő" vagy "MitTudomÉnMilyen" milyen kocsiban vagyok látható.

Itt csak örülök, hogy szép helyen vagyok és valaki készít rólam egy képet.
Egy kávézó teraszán:

Már korábban említettem, hogy Tajvanon van egy népszerű kisbolt hálózat, aminek a neve: 7-ELEVEN. [Otthon nincs ilyen: olyan, mint egy széles árúválasztékkal rendelkező benzinkúti shop]. Az alábbi képen Tajvan 4000. (!!!) ilyen boltja előtt vagyok látható, amit érkezésünk előtt két nappal nyitottak.

Egy tipikus 7-ELEVEN reggeli: kávé porból, és háromszög alapú szendvics. Tajvanon minden szendvicset ilyen alapon szolgálnak fel és legalább három rétegből áll.Mögöttem Délkelet-Ázsia két legmagasabb hegycsúcsa.
A keddi ebédünket az alábbi étlappal rendelkező étteremben fogyasztottuk el.

Itt pedig következzék, néhány kép, hogyan néz ki , egy tipikus utcai étterem.



Gépet kezelek...

Kezemben kard és "nuncsaku" (valami "nindzsa biszbasz"). Ha elég nagya fantáziátok, akkor a kép kicsit hasonlít a Gyűrűk Ura 3. részének ahhoz a jelenetéhez, amikor a Gondor előtti csatamezőn a Boszorkány nagyúr (a képen: én) áll Théoden király előtt. Persze ehhez elég nagy fantázia kell. De egy kicsit igazam van, ugye?

Az alábbi pagodát Tajvan első elnöke építette édesanyja halálakor. Nagyon szerette az anyukáját.

__________________________________________________________

!!! Ú J D O N S Á G !!!!

LETÖLTHETŐ VIDEÓ!

Az alábbi linken egy kisvideó tölthető le rólam és a kilátásról. Érdemes megnézni.

(A fájl egy magyarországi szerveren van, nagyjából 10 MB méretű. Gyakran elég lassan lehet letölteni, de ez ne tartóztasson fel!
__________________________________________________________


Na ki van az oszlop mögött?

Életem egyik legrosszabb döntése volt megvásárolni az alábbi üveg "italt". Tudom, hogy otthon körömlakknak becéznek néhány "italt", de fogadják el nekem: ez az igazi körömlakk! Borzasztó íze van...
Itt éppen egy porkajából készült levest eszem, amit pizza ízesítésű chips-szel próbáltam megspékelni. Több-kevesebb sikerrel.


A diákszálló/szálloda házi medencéjében este jólesett a fürdőzés. Persze, csak én voltam, olyan bolond, hogy kikászáldjam a malag vízből a fényképezőgépért...
Itt a regelink készül. A főzőlapon tojás sül.
Elmentünk túrázni. Ronny és Robert találta ki a programot, és nem említették, hogy kb 5-6 óráig fog tartani. AMi nem baj abban az esetben, ha van elegendő víz az embernél. Nos, Péternél és nálam nem volt...

A táj nagyon szép volt. Érintetlen természet (leszámítva a hegyi ösvény melletti korlátokat, hidakat).
Éppen bátor vagyok
Egy kicsit megpihentem.
Alattam szakadék, a háttérben vízesés.
Egy vízesés tövében.
A túraút egy részlete. Nem túl megterhelő. Csak hosszú...
Na ennél a résznél mondtam azt, hogy én nem megyek tovább. 5 perc ráhangolódás után mentem a többiek után.

__________________________________________

VIDEO - Vízesés 1
VIDEO - Vízesés 2
VIDEO - Vízesés 3
VIDEO -Völgy
__________________________________________

A túra végén találkoztunk három lánnyal, akikkel együtt "délutáni" étkeztünk. A nevekre meg nem emlékszem, reméem, nem haragszanak érte.
A hazafelé úton megálltunk a világ egyik legjelentósenn buddhista központjánál. Mögöttem egy kb 40 méter magas Buddha szobor. Ez sem kicsi...

__________________________________________

VIDEO
__________________________________________

A nagy szobor körül több ezer kis Buddha-szobor van. Az egyik mellett vagyok látható.
A mellkasán NEM náci horogkereszt van! Ez régi budhhista szombólum, a náci kereszt ennek a tükörképe!


Szólj hozzá!

Címkék: barangolás

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr38318065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása