Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Anyám Tajvanon #1 Az utazás és megérkezés

2008.02.08. 07:08 :: zhaoman

Budapest-Amszterdam
Nagyobb gépre számított. Kényelmes volt az út, a kiszolgálással meg volt elégedve.

Amszterdam-Hong Kong
A reptéren nem tévedt el, mindent egyből megtalált.
Három ülésen ültek ketten, ezért kényelmesen elfértek. Az enni és innivalóval nem voltak gondjai. Mindent megevett. Az ebédnél kínai menü jutott neki, úgy gondolta ez jó felkészülés lesz Tajvanra. Filmet nézett, aludt. Semmi rázkódás, semmi izgalom. Erről utólag kicsit csalódottan beszél.

Hong Kong-Kaohsiung
A hong kongi reptér igazi méreteire akkor döbbent rá, amikor két terminál között vonattal (mint a budapesti földalatti) kellett utazni. Hong Kongban sem tévedt el  :)
Bár ez a távolság is rövid (mint a Bp-Amszterdam), de itt nagy géppel utazott.
A kaja már sokkal kínaibb volt, jelentsen ez bármit.

Megérkezés
A bőröndre sokat kellett várni, egy kicsit agódott, hogy a 15 kiló kaja feltűnést keltett. De szerencsére nem így volt, a zöld folyosón sem állították meg. Én - jó fiúhoz illően - az utascsarnokban vártam, és hagytam, hogy a nyakamba boruljon. Volt egy kis pityergés is:) Most is sír, de azt mondja, csak csipa van a szemében... persze :)))

A reptérről Amado hozot minket Tainanba. Anya mindenre rácsodálkozott. Én visszagondoltam arra, amikor először jöttem ide, és megragadott a pálmafák látványa. Nekem ez már természetes.

A lakásba érve örömmel konstatálta a rendet és tisztaságot, büszkén meséltem, hogy nálunk ez mindig így van! (Ha vendégünk van :)

Nem volt különösebben fáradt, kipakoltunk a bőröndből. Egészen elképesztő volt. Az elméletben 20 kilós bőrönd 26 kilós volt (nem kellett a túlsúlyért fizetni). A 26 kilóból szerintem 15 kiló élelmiszer volt. Ez annak fényében, hogy tilos (!) bármilyen ehető, vagy iható dolgot behozni az országba, szép teljesítmény.

Kaptam mindent: Túró Rudi, tepertőkrém, kolbász (köszönöm mamáéknak!), szalámi, Egri Bikavér, pálinka, mék, Erős Pista (köszönöm az Unilever!), sütemény (köszönöm Vittuska néni!), csokoládé, fűszerek, cukorkák, karácsonyi ajándék, holland csecsebecsék (köszönöm Attila!), gyógyszerek (köszönöm Viszoki doktor!)...

Az első beszámoló Skype-on: megérkeztem

zhaoman: az első beszámoló Skype-on

4 komment

Címkék: anyam tajvanon

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr72330433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pappito · http://fejjellefele.blogspot.com 2008.02.08. 07:25:45

Szia!


Örülök, hogy anyukád épségben odaért és kicsit irigyellek is, meg őt is, hogy láthatjátok egymást.


érezzétek jól magatokat!

pappito

zhaoman 2008.02.08. 07:28:17

@papito Köszönöm! A hétvégén kirándulunk, de amint lesz időm zaklatlak majd kérdésekkel! :)

pappito 2008.02.08. 11:18:15

jólvan, most legyél minél többet anyukáddal, aztán írj bátran!

füles 2008.02.08. 14:17:32

de ismerős :-) nekem egy hónap múlva jön az anyukám hasonló menetfelszereléssel.
a mákról úgy tudtam, illegális kábítószernek minősül, volt egy magyar srác, aki bajba került miatta a tajpeji reptéren pár éve. nem lett semmi baj, de volt néhány kínos órája.
süti beállítások módosítása