Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Március 19. József napja

2006.03.21. 11:02 :: zhaoman

Apának március 19-én lett volna a névnapja...

Három nappal később pedig két hónapja, hogy elhunyt.

Egy különös módja hárult rám az emlékezésnek.

Egy korábbi bejegyzésemben már említettem, hogy sok-sok évvel ezelőtt a családban végigbeszéltük a halál és a temetés témakörét. Apának visszatérő fordulata volt, hogy az ő hamvait a Csendes-óceánba kell szórni egy repülőről...

Most pedig mitől lakom karnyújtásnyira? Igen! A Csendes-óceántól.

Miután apát elhamvasztották, azt kértük, hogy a hamvakból egy keveset tegyenek egy kisebb dobozba. így is tettek. Nem kell nagy mennyiségre gondolni. Egy kis, kétgyufásdoboznyi aranyszínű dobozt- melynek az oldalán egy kereszt volt - hoztam magammal.
Eddig velem volt a doboz. Lehet, hogy sokaknak morbidan hangzik ez a történet. De higgyétek el, nem az! Furcsa, jóleső érzés fogott el, ha csak a ládikóra pillantottam.

Március 19-én, József-napkor kimentem a tengerpartra, és beleszórtam a hamvakat a vízbe.
Az alábbi képek, a helyszínt ábrázolják. Apa előtt a végtelen tenger.













































































Azért választottam ezt a helyet, mert szép, békés. Akárhová megyek, mindig le kell mennem azokon a lépcsőkön amelyekről látom a helyet, ahová a hamvakat szórtam. Meg-megállok egy pillanatra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr28318084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása