Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Sablon heggesztés

2006.11.05. 16:32 :: zhaoman

A blog külalakjának kialakításához számos helyről gyűjtök ötleteket. Illik megemlíteni, hogy honnan merítek, eme apró bejegyzésben eddig névtelen példáimat szeretném bemutatni.

Tehát:

- az alap sablon a blogger.com gyári sablonja
- a három oszlopba való tördelés thur's templates-től jött
- bejegyzések végén található elmentés gombok és a script dixi-től származik. (A Linkter-es gomb más saját kreálmány, de dixi nélkül nem tudtam volna megírni a script-et.)




- az animált del.icio.us, techorati és netvibes gombok és script pedig Ernesto Queazada-tól jön


Egyébként:

Magát a szerkesztési folyamatot én legszívesebben a "heggesztés" kifejezéssel illetem. Valahol, valamikor hallottam.. nekem tetszik.

UPDATE 2006.11.10.
Ma megkaptam, hogy túl csili-vili a blog. (Elegánsabban ez úgy hangzik, hogy már nagyon sok a webkettő...)
így ma lekerült a chat-doboz a jobb oldali menüsorről, illetve kivettem a bejegyzések végéről a del.icio.us, stb. gombokat. Még dolgozom egy áttekinthetőbb blogroll-on.

UPDATE 2006.11.14.
Ma feltettem egy hangüzenetküldő linket via odeo.com.

UPDATE 2006.11.16.
Újabb képek a bal menüsorba.

UPDATE 2007.01.08.
Újabb képek a menüsorokba.





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr41318168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása