Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Hülye vicc

2006.10.09. 09:28 :: zhaoman

Csütörtökön Kaohsungban aludtam a kollégiumban, mert másnap reggel Pannival (augusztasban érkezett kínait tanulni) hivatalosak voltunk Zsuzsáékhoz (akinek india férje és a tündéri kislánya van), hogy együtt menjünk kirándulni. Az még nem is okozott problémát, hogy hajnali fél négykor érkeztünk haza a dizsiből, és "reggel" nyolckor kellni kellett. Ezeket mind abszolváltuk, azonban, mikor indultunk volna Pannival, akkor nem találtuk a motoromat. Minden más motor megvolt, ezért biztos volt, hogy nem azért vitték el, mert rossz helyen parkoltam. Sejtettem, hogy egy-két latin-amerikai kéz van a dologban, ezért elkezdtük keresni, de sehol nem találtuk. 20 perc kersegélés után próbáltam hívni Amadót, de nem vette fel. Mivel az ő motorját megtaláltuk, elindultunk, hogy megkeressük ezt a böszme srácot, és kiszedjük belőle, hol is van a robogóm.

Felcaplattunk a negyedikre, már majdnem elértünk ahhoz a szobához, ahol Amado is aludt, amikor véletlenül kinéztem oldalra, és a következő kép tárult elém:


Ez a hely az egyik étteremnek a TETEJE. Bal oldalt (a képen nem látszik) van három lépcső, azon cipleték fel.

Az alábbi képen jobban látszik, hogy hová is helyezték el a latin ördögök a motoromat.


A kép jobb felső sarkában látszik egy lépcső, amely mellett egy vasráccsal lefedett esővítelvezető csatorna. Azon toltam le. Nem volt egyszerű, de sikerült.

Amado lecseszésére sajnos nem maradt időm, mert késében voltunk. De este megkapta a magáét. (Aki ismer, az el tudja képzelni, milyen rettentően lehordtam... :)

Zsuzsáéktól elkéstünk, de ők is csak nevettek, amikor elmeséltük, hogy mi volt a későn jövetelünk oka.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr66318151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.10.09. 09:28:00

igyekszem!

Bae-Cha 2006.10.09. 09:28:00

Szia!

Régen jártam errefelé. Látom itthon is voltál, remélem pihenésre is volt időd.

A posthoz annyit fűznék, hogy én sem találtam volna viccesnek a dolgot. Bár ez is a fűszerezéstől függ, mert ha lett volna vmi apropója a dolognak, akkor talán megenyhülök...(először akkoris kapott volna :) )

No, de azért írok, mert hajnalban Észak Korea atomrobbantást hajtott végre ( és amúgy is régen írtál a március29-re :) ) és kíváncsi volnék, hogy az itthoni sajtóvisszhangon túl, hogyan vélekednek keleten erről az eseményről.

/bae
süti beállítások módosítása