Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

KTV

2006.05.14. 07:54 :: zhaoman

Az elmúlt hetekben nem nagyon mozdultam ki. Általában ugyanazokkal ugyanoda ugyanazt csinálni mehettem volna. Ez a lehetőség sokadjára nem tűnt annyira izgalmasnak.

Úgyhogy elhatároztam ezen a hétvégén máshogy lesz. Legalábbis megpróbálom.
Szóval:
este 9.30-ra találkozót beszéltem meg egy japán lánnyal. Elhívta az egyik barátnőjét is. (Szerintem részben azért, mert félt, hogy nehezen fogunk kommunikálni, tekintve, hogy az ő angolja nem nagyon jó, de még így is mérföldekkel veri az én kínaimat...).
Mindegy is. A két lánnyal beültünk egy Black Dog nevű helyre. (Szerintem nincs köze a budapesti Black Doghoz.) Az első két angol mondat után inkább kínaira váltottunk. Nekik kényelmesebb volt, meg megértették, amit mondtam.

Kedves Barátaim!
Örömmel jelentem be, hogy az este kb. 80 százalékában kínaiul társalogtam. Ez nagyon feldobta a hangulatomat. Persze nem atomfizikáról beszélgettünk, de akkor is jó érzés volt, hogy kínaiul kommunikálok.

A Black Dogból éjfél után elmentünk egy másik helyre. Itt találkoztunk a lányok tajvani ismerőseivel. Egy "Vörös szem" nevű koktélt választottam. Tartalma:
eperszörp
gyömbér
vodka
Red Bull.

Az egészet egy hosszú pohárban kaptam, alul ugye a szörp, felette a gyömbér és a vodka, majd a tetejére ráraktak egy doboz(!) Red Bullt dobozostul. Ha kiemeltem a koktélból a dobozt, akkor jött belőle a Red Bull, gyakorlatilag utántöltöttem a dolgot. Vicces volt, és finom is!

Ezután hajnali kettőkor elmentünk egy nagy karaoké épületbe. (A karaoké bárokat, meg minden ilyesmit KTV-nek nevezik.) Azért írtam épületet, mert ez egy négy-hat emeletes épület, tele kis privát termekkel. Hajnali ötig danajozott a társaságom. Én megkíméltem őket az éneklési hiányosságaimtól :)

Hajnali ötre értem haza. Jó kis este volt. Nem nagy pörgés, de új élmények. Megérte.

-----------------
Szolgálati közlemények:

1. többen mondtátok, hogy nem kaptok értesítést a frissítésekről. Nem egyes emberek nem kapnak, hanem senki. Ha frissítek, akkor hetente egyszer küldök e-mailt. Nem akarok senkit zaklatni.

2. Hamarosan sorra kerülő témák:
- Amado és én a bevásárlóközpontban (képekkel)
- miért nem szeretem a kanadaiakat
- a karaokéról bővebben

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr67318100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zhao Man 2006.05.14. 07:54:00

Kedves bae-cha!

A karaokézásról hamarosan bővebben írok, hátha akkor világosabb lesz!

Ebben a postban nem akartam bővebben kifejteni, mert akkor senki nem olvasta volna el... így sem nagyon...

g

Bae-Cha 2006.05.14. 07:54:00

szervusz kedves Gábor!

Wow... Hogyan tudsz úgy karaokézni hogy nem karaokézol?!?! :P
Ráadásul mindezt egy japán lánnyal.. sőtt... többel...
süti beállítások módosítása