Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Otthonról haza

2007.03.06. 17:05 :: zhaoman

Visszajöttem Tajvanra. Az épület portása már messziről köszönt, és nyitotta az ajtót.

Mikor mentem a kedvenc útmenti éttermembe, akkor a öt perc alatt elkészítették a rendelésem, a sor elejére tettek.

A motorszerelőm is örült nekem. (Bár az tény, hogy nálam is jobban örült annak a kb. 9000 Ft-nyi tajvani dollárnak, amit nála hagytam a motor javítása miatt... :)

A kedvenc teázómban is kitörő örömmel fogadtak, kérdezgettek, merre jártam.

Az épület garázsának portása is lekesen integetett.

Úgy érzem, otthonról hazajöttem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr39318233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter 2007.03.06. 17:05:00

Üdv újra Ázsia honban :)
süti beállítások módosítása