Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Magyar filmek Tajvanon

2006.06.19. 17:07 :: zhaoman

Story #1

A legmeglebőbb formában találkozom magyar vonatkozású vizuális tartalmakkal Tajvanon.

Nemrégiben olvastam a tévé-szobában, közben néhányan tévéztek. Egyszer csak felkapom a fejem, mert repülőkről és Magyarországról beszéltek a tévében. Na miről volt szó a műsorban? Természetesen a Red Bull Racinról, azaz a Bessenyei Péternevével is fémjelzett légi Forma-1-ről. Természetesen Bessenyei Pétet mutatták a képernyőn.

Nem vagyok rajongó, de azért örültem a látottaknak.

Story #2

(Remélem, ezt még nem meséltem.)
Nemrégiben együtt ebédeltem egy tajvani lánnyal. Nagyon lelkesen mesélte, hogy valamelyik órájukon egy magyar filmet néztek. Kis találgatás után rájöttem, hogy Hajdu Szabolcs Tamara című filmjét nézték.
Egész könnyű volt rájönni. Mesélte, hogy színes állatok voltak a filmben. Ilyenenek pedig - tudtommal - csak egyetlen magyar filmben fordulnak elő. Ez pedig a Tamara.
Külön érdekesség, hogy 2001-ben személyesen is találkoztam Hajdu-val Telkibányán egy olvasótáborban. Azóta "követem a munkásságát", ahogy mondani szokás...

Meglepő, hogy Tajvanon ilyen dolgok bukkanak elő...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr100318113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása