Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Kalandozások Magyarországon

2007.03.04. 02:15 :: zhaoman

Többen is jeleztétek, hogy keveset írok az utóbbi időben. Ennek a legfőbb oka, hogy otthon kevés időm jutott az internetezésre. Család, barátok, vizsgák... Nem panaszkodom, nagyon jó volt otthon lenni, csak ez azzal is járt, hogy egy új életritmust kellett felvennem.

Eredetileg egy képsorozatot akartam publikálni, az otthon szerzett élményeimről, de messze nem sikerült annyi képet készítenem, mint szerettetem volna. Néhány képet feltöltöttem ide.

Az egyik legemlékezetesebb program egy farsangi mulatság volt. Itt először csikós betyárnak öltöztem, amit egyesek parasztnak dekódoltak... erről nem szívesen beszélek... :)

Egy betyár találkozása Harry Potter-rel
Egy betyár találkozása egy varázslóval (boszorkánnyal?)

Éjfélkor a társadalmi mobilitást szimbolizálva átöltöztem. így lettem TSZ-elnök a 90-es évek elejének időszakából.
Bugizó TSZ-elnök

Voltam Dévényi Tibi bácsi egyik fellépésén is. Tibi bácsi csak úgy pörgette a korongokat.


Még mindig a fülemben csengenek a Lemezlovas dalának felejthetetlen kezdő sorai:
Megszólal a zene, gyere pattanj mint a kő
A jó muzsika felüdít, mint a levegő
Már nyergelem a korongokat, hogy te jól mulass
Én a lemezlovas
____________________________

Jó volt otthon lenni, jó volt rég nem átott barátokkal találkozni. Akivel nem sikerült összefutnunk, azok se búslakodkanak, majd nyáron bepótoljuk!

1 komment

Címkék: barangolás

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr79318230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Globetrotter 2007.03.04. 02:15:00

Tetszenek a képek, különösen jól mutatsz a tsz elnök jelmezedben :)
süti beállítások módosítása