Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Taiwan: második felvonás

2013.05.15. 10:15 :: zhaoman

2008. augusztus 4-én utaztam el Taiwanról, és 2013. május 8-án érkeztem vissza. Négy év, kilenc hónap.  Hosszú idő, több, mint amit itt töltöttem korábban. Most teljesen más körülmények között, teljesen más célokkal és sokkal rövidebb időre érkeztem. Szeptember elejéig leszek itt, állami és helyi fejlesztési programokat fogok elemezni.

 Sok minden megváltozott és sok minden változatlan maradt. Az első napok a jó élmények újraélésével teltek, kedvenc ételek és italok kipróbálása, kedvenc helyek felkeresése, barátokkal, ismerősökkel levelezés, telefonálás, találkozás. Kicsit olyan, mint hazajönni. Kicsit olyan, mintha el sem mentem volna. Természetesen több minden megváltozott, rengeteget felejtettem a nyelvtudásomból, idősebb lettem, máshogy közelítek meg dolgokat.

 Érdekes, hogy 2008-ban teljesen másképp képzeltem az - akkor még csak tervezett - elmúlt öt évemet. Befejeztem az egyetemet, munkába álltam, a második munkahelyemen vagyok  már több, mint három éve, magánéletem is jól alakult. Ázsiába is visszatértem, igaz, csak rövid időre. Nem bánom, hogy így alakultak dolgok! Sőt!

 Nem tudom, hogy sikerül-e, de mindenképp megkísérlem, hogy új lendületet adjak a blognak.

 Folyt. köv.

1 komment

Címkék: taiwan

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr565301193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csanad · http://csanad.blogspot.com 2013.05.16. 23:11:58

Welcome back :) Egy régi olvasód biztos van.
süti beállítások módosítása