Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

Kenting

2008.06.27. 07:17 :: zhaoman

Kenting Tajvan déli csücskében van, ez Tajvan egyik legfelkapottabb üdülőövezete. Tekintve, hogy Tajvan egy sziget, eléggé meglepő, hogy milyen kevés fürdésre is alkalmas partszakasszal rendelkezik. Gyakorlatilag Kenting 4-5 strandját leszámítva, nincs is fürdésre is alkalmas terület. Már többször jártam itt, de még mindig van felfedeznivaló.

Ezúttal Amado két ismerősét vittük el egy napra, mert még nem jártak itt, és hamarosan mennek haza Kínába. A "klasszikus" programot csináltuk végig:  tengerpart, kagyló-gyűjtés, egymás összepiszkolása homokkal, másik tengerpart, majd Tajvan legdélebbi pontjának megtekintése, majd ismét egy tengerpart. Ezúttal az Erluanbi Park, és a béka-evés kimaradt!

beach zhaoman: Kenting

a legdélebbi pontnál zhaoman: Tajvan legdélebbi pontjánál

Pár kilométert autóztunk Észak felé - immár - a keleti oldalon, balra egy katonai komplexumot, jobbra pedig egy nagyon szép kilátóhelyet találunk! Itt először csak fényképeztünk.

zhaoman: Tajvan legdélebbi pontjától egy kicsit északra  zhaoman: Tajvan legdélebbi pontjától egy kicsit északra zhaoman: Tajvan legdélebbi pontjától egy kicsit északra

Majd elhatároztuk, hogy uzsonnázunk egyett. Lemásztunk a sziklákon egy szélvédettebb helyre, és felállítottuk a bbq szettünket!

Az elmúlt időszakban többször rendeztünk bbq-t. A tűzgyújtással mindig megszenvdetünk, a faszén többször csak fél órai heveny legyezés után gyulladt be! Ezúttal fel voltunk készülve! A gyors tűzgyújtás titka egy turista gázpalack, egy rászerelhető szórófej, és egy öngyújtó! Ezzel pár perc alatt át lehet forrósítani a faszenet, és már lehet is sütögetni!

zhaoman: bbq

A nap kellemtlen része akkor következett el, amikor a szikláktól nem láttuk az érkező esőfelhőket, és egy gyors zápor körölbelül 10 másodperc alatt eláztatott bennünket. Nagy élmény volt csurom vizesen, szakadó esőben összeszedni a szemetet, felmálházni magunkat és felmászni a csúszós sziklákon, valamint elsüllyedni a homokban. Szerencsére a kocsiban votl száraz ruha. Mire odaértünk már elállt az eső is. Forgalom sem volt. Szóval semmi akadálya nem volt, hogy ruhát cseréljek az autó mellett. Természetesen akkor jött egy busz-konvoj, amikor egy szál semmiben próbáltam felvenni a száraz alsónadrágom...

úton hazafelé, naplemente zhaoman: Kenting

összes kép

1 komment

Címkék: taiwan kenting kirandulas

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.07.01. 13:52:10

Gratula a blog.hu-s címoldalhoz.ű

Ez a naplementés kép nagyon klassz. Irigyellek, hogy élőben láttad.