Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

easy rider & gyümölcsök

2008.06.04. 08:24 :: zhaoman

A hétvége programja egy kisebb kirándulás volt. Motorozás közben elhaladtunk egy-két ültetvény mellett. Ilyeneke még nem láttam, ezért egy gyors körbekérdezés során kiderítettem, mit is láttunk.

A levelek ismerősek voltak, de nem jöttem rá, hogy mi lehet ez a növény!

zhaoman: ananász

Ezúttal eltekintek a rejtvényként való feladástól, és rögtön elárulom, hogy egy ananász-mező látható a fenti és lenti képeken. Én mindig azt hittem, hogy az ananász fán terem. Soha nem láttam sáros ananászt, ami arra utalhatott volna, hogy a földből húzzák ki. Most már ezt is tudom!
zhaoman: ananászmező

Az út másik oldalán másfajta gyümölcsös volt. Erre magamtól is rájöttem, bár egy kicsit gondolkodnom kellett. Igazság szerint az is segített, hogy megtapogattam a zsákokat.


Kérem szépen, ez itt egy banánfa-erdő.

zhaoman: banánfák
 Nekem nagyon tetszett.

zhaoman: banánfa

Egy közeli településen lakó barátainkat látogattuk meg, ezért kölcsönkértem egy motort. Robogón elég kényelmetlen utazni 50 km-t.

Egy 150 köbcentis Kymco-n ülök. Az ismerőseim közül sokaknak van ilyen. Hosszú úton kényelmes, gyors (80-90 km/h), de városban nem igazán praktikus. Lassan gyorsul, és kész rémálom a parkolás.
zhaoman: easy rider

A szemfüleseknek feltűnhetett a fenti képen, hogy papucsban vezetek. Ennek egyetlen prózai oka, hogy előző nap teljesen eláztunk az esőben, és nem száradt meg a cipőm. Szerencsére a papucs szára pont oda esett, ahol a lábammal kezeltem a kuplungot váltókart, így nem lett kék-zöld a lábfejem.

Egy pihenő során rájöttem, hogy 35 fok melegben nem jó a vizes cipőt egy műanyag szatyorban tárolni a táskámban, ezért hátizsákomra kötöttem, és mire hazaértem a menetszél kiszárította.

Elég vicces látvány :)
zhaoman: easy rider


9 komment

Címkék: taiwan furcsasag

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr81502637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2008.06.04. 10:17:55

Miért van zsákokban a banán?

zhaoman 2008.06.04. 10:23:57

@ibigoo: védi az időjárástól (nap, eső) és a kártevőktől.

tamsa · http://tamsa.freeblog.hu 2008.06.04. 13:20:18

most okos leszek! azért nem sáros az ananász mert mint broméliaféleség a levélrózsa közepéből emelkedik ki a virágzata amiből elhúsosodva lesz az ananász mint olyan. biosz rulz! 8)

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2008.06.04. 13:21:25

ááá, pedig tudtam, hogy ananász. :)
ha visszatérsz elmegyünk együtt motorozni?!

zhaoman 2008.06.04. 14:21:02

@tamsa igen, valami hasonlófélét magyarázott José is az imént (náluk van ananász Paraguayban). Persze a bromáliaféleséget nem tudta :)

@Koronix otthon sajnos nincs motorom :( de ha szerzek egyet, akkor feltétlenül!

Ketti · http://picasaweb.google.co.uk/home 2008.06.04. 15:21:30

vizuális típus vagyok, elképzeltem amint papucsos lábad felhúzod a kormányon levő kuplungig... mókás volt :) aztán rájöttem hogy a váltóra gondolhattál.

zhaoman 2008.06.04. 17:20:02

@ketti :) javítva! köszi!

Alice 2008.06.05. 18:05:05

Nagyon jó fotók:)

dragon1986 · http://kpopvideoklipek.freeblog.hu 2008.06.10. 12:30:14

nagyon jó :D rendszeres olvasod leszek,
igaz csak ma találtam ide :)
süti beállítások módosítása