Egy vándor, aki hírűl viszi

Taiwan 2005-2008, 2013.

Elsősorban személyes dolgokról olvashatsz nálam, de a (kül)politikától kezdve internettel kapcsolatos hírekig minden előfordul.

helyi idő:

A nap csodálkozása (lila liba)

2007.12.03. 13:33 :: zhaoman

Az egyik órára késve érkezett egy lányzó. Ez edig nem túl izgalmas, rendszeresen megesik. Azonban a lány öltözéke igencsak fura volt. Kék harisnya, rózsaszín cipő és élénkzöld táska... az óra hátralévő részében sokkos állapotban vegetáltam...

Délután motoroztam hazafelé, amikor elhúz mellettem egy kékharsinyás lány. Nem akartam elhinni, hogy több is van belőle. A következő pirosnál utólértem, és megnyugvással konstatáltam, hogy ugyanaz a lány.

Mobil előkap, gyors fotókészítés, alant az eredmény. A minőség nem a legjobb, de a lényeg látszik.



További "A nap csodálkozása" sztorik itt olvashatóak.

4 komment

Címkék: öltözködés anapcsodalkozasa

A bejegyzés trackback címe:

https://zhaoman.blog.hu/api/trackback/id/tr46318345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asiafan 2007.12.03. 13:33:00

a kék-zöld párosítás nem gáz szerintem csak a pink üt el nagyon

Barbi 2007.12.03. 13:33:00

Én megfigyeltem azt (meg gondolom még másik pár millió ember), hogy minél népesebb egy város, annál hülyébben, feltűnőbben öltözködnek az emberek, mert nem tudják elviselni, hogy egyek legyenek a sok közül, akik mellett csak elmegy az ember..Igénylik, hogy őket megnézzék, ők kiemelkedjenek valamivel. Ha már mással nem tudnak, hát megteszik a kinézetükkel =)
Borzasztó amúgy a szerkó =)

zhaoman 2007.12.03. 13:33:00

ahogy mondod, kedves ibigoo. El is dúdoltam magamban a nagyszerű költeményt!

Ibigoo 2007.12.03. 13:33:00

Lá lá lila liba lá lá?
süti beállítások módosítása